Göğüslerin dikleşmesi için yapılması gereken egzersizler - Netividi

Göğüslerin dikleşmesi için yapılması gereken egzersizler




göğüs dikleşmesi,dik göğüsler için,memelerin dikleşmesi
göğüslerin dikleşmesi
Kadınlarda göğüslerin dikleşmesi veya dik kalması için egzersizler

Göğüslerin dik ve sağlıklı kalabilmesi için,spor yapmak çok önemlidir.Özellikle bölgeyi çalıştıran yoga,plates gibi sporlar ağırlık egzersizleri yüzme gibi egzersizler göğüslerin kaslarının sağlam olmasını sağlayarak dik kalmasını sağlayacaktır.Yaşlılığa bağlı gelişen kas gevşemelerine de engel olacaktır.Egzersizlerin haftada en az 3 kez yapılması gerekir.Mutlaka ağırlık çalışması diğer egzersizlere herhangi bir spor yapılıyorsa ilave edilmelidir.Çok yoğun yapılan sporlardan sonra egzersizlerin ani olarak bırakılması göğüs sarkmasını tetikleyebilir.Bu yüzden düzenli olarak çok yoğun değil ama belli sürelerde belli sıklıkta ama sürekli yapılan egzersiz en sağlıklısıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..