Eylül 2015 - Netividi

Periscope Edepsiz kızlar video izle




Son zamanlarda bu kızlarda çok türedi younow ve periscope gibi insanların canlı yayın yapabildiği sitelerde özellikle para kazanma hırsıyla kızlarımız kendilerini oldukça paralamaktadırlar.Tabi bu tür sitelerde bu işi yapanların seviyesi de oldukça düşük oluyor seviye gittikçe düşüyor daha fazla izlenme ve daha fazla kalp,bar kazanma hırsıyla soyunmaya fantazileri gerçekleştirmeye başladılar bu iş nereye kadar gidecek göreceğiz ama yolun sonu iyi yere çıkmıyor orası şimdiden ayan beyan belli oluyor
|


Beşiktaşlı Nasıl Olunur komik izle




Bu tür videoları yapanları anlamıyorum ya fenerliler ve beşiktaşlılar bunu çok yapıyor birşey dikkatimi çekti galatasaraylıların bu tür videoları yok denecek kadar az.Belki bir iki tane görmüşümdür ancak beşiktaş ve fenerliler çok fazla yapıyor beşiktaşlı serkan da rus sevgilisini seve seve beşiktaşlı yapmış izliyoruz..


Ney müzik aleti hakkında bilgi




Neyin yaklaşık 40 çeşidi var fakat günümüzde kullanılmakta olan 4 çeşit ney vardır.Bunlar Mansur, kız neyi, süpürge ve bolahenk neyleridir.Neyde 6 delik önde 1 delik arkada vardır.Ortadaki delikler yarım ses diğerleri tam sestir.Arkadaki delik de acem aşıran ve hüseyni aşıran perdesine takamül etmektedir.Neyde aynı perdeden bi kaç çeşit ses çıkar.

ney kısa bilgi
Kamışın kaliteli, parlak, lekesiz olmasında fayda vadır görüntü açısından ama çok görüntüsü bozuk bir kamıştanda fevkalede ses çıkabilir.Neyin eskisi makbüldür. Ney eskidikçe kıymetlenir çünkü ney üflendikçe iç kısmı yanar aynı piponun içi gibi kurum bağlar buda sesin daha iyi çıkmasını sağlar.
Neyzen kime denir ?
Ney üflemesini bilen bir başka deyişle iyi ney üfleyenlere neyzen denir.Mevlevilikte ve tasavvufta neyzenlerin lideri sayılan neyzenbaşıdır.Bütün neyzenler onu takip eder. Bir nevi neyzenleri bir bölük komutanı gibi idare eder.
 Ney neyden nasıl yapılır ?
Ney sulak yerlerde yetişen kamış denilen bir bitkiden yapılır.Fakat bu kamışların arasında özel boğum aralıkları kısa olan kamışlardan yapılır. Neyin uçları çatlamasın, yarılmasın diye  metal malzemeler vardır. Çünkü en ufak bir çatlamada neyden ses çıkmaz. Bu malzemelerde genelde gümüş tercih edilir.Bunların adı parazvanedir.Üstünede boynuzdan yapılan başvane diye tabir edilen bir ağızlık takılır. Ney dünyanın en basit sazıdır fakat çalması en zor türk musikisinin tasavvuf musikisinin en baş sazlarından biridir.


Kızıl boyalı saçlara bakım nasıl yapılır?




kızıl boyalı saçlara bakım
Kızıl boyalı saçlar için saç bakımı
Kızıl boyaların içindeki bulunan kimsayal madde ve pigment yoğunluğu çok yüksek olduğu için yıpranmaya daha maruz kalabilir.Bu gibi durumlarda saça daha yumaşak boyamalar yapmak gerekir.Ayrıca bakım kremlerini kullanırken de boyalı saçlar için olan boyalı kremleriyle mutlaka bakım yapmak gerekir.Şampuan olarak da renkli şampuanlardan kullanıldığı takdirde saçların bakımı sağlanmış olur.Ayrıca protein bakımları da ayda bir veya iki defa yapıldığı takdirde saçın içindeki pigmentleri güçlendirecek ve protein bağlarını güçlendireceği için boyanın kalıcılığını artıracaktır. Daha sağlıklı bir görünüme ulaşmasını sağlayacaktır.Eğer saçlarınızda atma çok oluyor ise, renk olarak saçtaki protein bağlarını güçlendirmek için şampuandan sonra  yarım çay bardağı elma sirkesini saçınıza sürün daha sonrasında da sirke durulduktan sonra  boyalı saçlar için bakım maskeleri uygulayarak saç bakımınızı tamamlayın.
Doğal kızıllar için saç bakımı
Eğer saçlarınız doğal kızılsa siz farklı bir genetik dna ya sahipsiniz demektir.Ve elbetteki ona göre saçlarınıza özel bir bakım uygulamanız gerekiyor demektir.Genelde doğal kızıl dediğimiz kişiler ırish kızılı adını verdiğimiz "Nicole Kidman" gibidir.Doğal pigmentlere sahiptirler. Ciltlerinde çil vardır.Güneşe karşı hassastırlar.Buda saçlarınında güneşe karşı hassas olduğunun en büyük belirtisidir. Dolayısıyla saç kurumaya daha meyilli bir saç olacağından özellikle nem bakımlarıyla saçınızı desteklemelisiniz.Ne kadar saçınızın parlak gözükmesini istiyorsanız o kadar her yıkama boyunca ayrı bir krem kullanmalı havluyla suyunu sıktığınız saçınıza kremleyip en azından 5-6 dakika saçınızda bekletmelisiniz.Bunun dışında doğal parlaklığınızı elde edebilmek için belki şampuan colour denilen yumaşak boyamaları kendiniz evde bakır yansımalı şampuanlarla yıkayarak bakırlığınızı daha da canlı gösterebilir ama boyatmamış olursunuz. Saçlarınızı yada parlatıcı kristal denilen damla losyonları saç uçlarınıza parlatıcı şekilde sürerek kendi saçınızın güzel tonunu insanlara daha hoş gösterecek özel bakımı yapabilirsiniz.


Rahimdeki miyom düşüğe neden olurmu?




miyom düşüğe sebep olurmuMiyomlar düşüklere sebep olur.Ancak her miyom da düşüğe sebep olduğu söylenemez miyomun düşüğe sebep olabilmesi için rahim duvarına yakın yere iç duvara yani çocuğun yerleştiği yerde miyomun olması gerekir.Böylesi durumlarda zaten düşükler meydana gelir eğer hasta çocuk sahibi olmak istiyorsa bunlar cerrahi yöntemle mutlaka alınmalıdır.Çünkü miyomlar 10 santime kadar büyümektedir böylesi bir miyom ile doğumun gerçekleşmesi imkansızdır.Ancak Rahimin iç duvarına yerleşen bir miyom alındıktan sonra oluşan gebelikte doğum gerçekleşebilir.Peki ya anne olmak istemeyen kadınlarda miyomlar nasıl etki yaratır yani kansere dönüşme oranı nedir bu konuda miyomun kanserleşme oranı çok düşüktür hatta teorik olarak kanserleşmenin ‰ 2, ‰ 3 olarak gösterilmektedir yani her bin miyomlu kişide 2 yada 3 kişi ancak pratikte miyomların kanserleşmesi görülmez.


Mide gazı neden oluşur ve tedavisi




Mide gazı neden olur?
Mide gazı midenin kendi rahatsızlıklarına bağlı olabileceği gibi yiyip içtiğimiz gıda maddelerine bağlı da olabilir.Özellikle midenin fonksiyonlarını bozan gastrit gibi rahatsızlıklar midede defekt yani yara oluşturan ülser gibi rahatsızlıklar mide fonksiyon bozukluğuyla beraber giden gıdaların yemek borusuna kaçmasına neden olan reflü dediğimiz rahatsızlık yada midenin kendisinde herhangi bir organik rahatsızlık olmadan midenin mukazasına yerleşen ve kendisi gaz üreten maddenin kişide bulunması mide gazlarında artışa neden olabilir.Bide bilindiği gibi fazla miktarda yağlı kızartma acı ekşi turşu sirke limonlu soslu gıdalar tüketilmesi hazır gıdaların tüketilmesi fazla miktarda karbonhidrat alınması çok fazla çay kahve alkol gibi içeceklerin alınması mide gazlarında artışa neden olabilir.

Mide Gazı Tedavisi
Mide gazları başlıca mide rahatsızlıklarından olabileceği gibi yediğimiz içtiğimiz gıda maddelerine de bağlı olabilir.Mide rahatsızlıklarında da mide gazına en çok sebep olan Helikobakter Pilori dediğimiz mikro organizmadır.Bu mikro organizma mide de gastrit ülser artmış asit salgısına bağlı olarak reflü hastalığına yol açabileceği gibi Hiç bir şekilde bu hastalıklara yol açmadan sadece mide gazı ve mide şişkinliğine de sebep olabilir.Ayrıca bu mikroorganizma da olmadan da midemizde gastrit dediğimiz salgılama bozukluğu yada ülser dediğimiz duvar defetleri yani yaralanmalar bu bölgede fonksiyon bozukluğu mide boşalımında yavaşlama gibi bozukluklar oluşturacaği için mide gazında artmaya sebep olabilir.O yüzden sürekli devam eden mide gazlarına muhakkak bir hekime başvurup çeşitli tetkikler yaptırmakta fayda vardır.Özellikle gastrostopi dediğimiz midenin endeskopik olarak incelenmesi burda çok değerlidir.Çünkü Helikobakter Pilori mikrobuna bağlı olsun yada olmasın midede bir gastrit,ülser fonksiyon bozukluğu var mı yok mu ya da herhangi bir bozukluk gözükmese bile mukozadan alınan biopsiyle gaz yapabilecek Helikobakter Pilori mikroorganizması var mı yok mu endeskopiyle çok rahat tespit edilebilir.

Bağırsak gazı nedir ? 
Bağırsak gazları özellikle bağırsaklarımızda bulunan probiyotik dediğimiz bakterinin sindirim sırasında salgıladıkları fermantasyon gazlarından oluşan bildiğiniz gazlardır fakat bağırsak gazlarının normalden fazla olması tabiki bir hastalık bulgusudur.Özellikle mide bağırsak rahatsızlıkları safra,karaciğer ve pankreas ile ilgili ve sindirim organlarının diğerleriyle ilgili rahatsızlıklar da artmış bağırsak gazları bulunur.Ancak bağırsak gazlarının artmasının en önemli nedeni bağırsaklarımızdaki bakteri florasında bozulma,dirençte ve gaz yapan bakterilerin sayıca artması ve özellikle yemeklerden sonra aldığımız gıdanın sindirimiyle beraber fazlaca gaz üretmeleridir.Sağlıklı sindirim sistemine sahip olan kişilerde ve sağlıklı bağırsak bakteri florası bulunan kişilerde normalde yemeklerden sonra yada açlık halinde artmış mide ve bağırsak gazları bulunmaz. Eğer açlıkta yada yemeklerden sonra mide ve bağırsak gazlarında artış varsa sindirim organlarıyla ilgili bir sorunumuz var mı yada bağırsaklarımızdaki bakteri florasında bir bozukluk var mı diye bir hekime başvurmamızda önem vardır. 


Ünlüler dişsiz olsaydı nasıl olurdu?




dişsiz ünlüler
Her dönem yeni bir şey yapıyorlar.Özellikle youtube da çok sık rastlanıyorum ünlülerin makyajsız halleri ünlülerin gençlik halleri ünlülerin estetiksiz halleri vs gibi ancak bu sefer ki çok acayip olmuş çok da hoşuma gittiği için paylaşmak istedim.İşte o dünyaca ünlü ayıla bayıla beğendiğimiz güzel kadınların veya yakışıklı erkeklerin dişsiz halleri.Bir dişin bu kadar insan yüzünü güzelleştirdiğini tahmin edemezdim.Mesela Angelina jolie eğer dişsiz olsaydı sanırım kimse yüzüne dahi bakmazdı o kadar çirkin olmuş ki sanki kocaman bir ağız kalmış ortada :)Yandaki resimdeki sanatçı Angelina jolie aslında bunun yabancı versiyonu çok daha güzel olmuş onu da bu videoya eklemiştim ama olmadı aşağıdaki videoda sadece türk ünlü sanatçılar va onlarda yeterli olur sanırım bir dişin insanları ne kadar fazla değiştirebileceğini anlamanız için.