5 Haftada 10 Kilo Verdiren Diyet Programı | Netividi

5 Haftada 10 Kilo Verdiren Diyet Programı

Ünlü bir diyetisyenin 1999 yılında hazırladığı özel beslenme sistemine göre 5 haftada 10 kilo vermek mümkün. Bu sisteme uygun beslenen insan 5 haftada metabolizmayı düzenleyerek, aç kalmadan kilo verebilmektedir. Ayrıca uygulanan diyet ile bağırsaklar temizlendiği için vücut toksinlerden arınır ve cilde parlaklık gelir. Baş ve eklem ağrıları azalır, insan kendini daha zinde hisseder. Şimdi hafta hafta diyette neler yenmesi gerektiğini anlatalım.
5 haftada 10 kilo vermek
5 haftada 10 kilo verdiren diyet
1. hafta. Gün boyunca sebze (nişastadan zengin sebzeler, süt ürünleri ve 1 yumurta yenmesi gerekir. Sebzeler çiğ, suda veya pişirilmiş şekilde tüketilebilir. Gün içinde şekersiz çay veya sütsüz kahve içebilirsiniz. Ayrıca her gün 2 litre su içilir. Meyve olarak ise günde 3 yeşil elma yenebilir.
  
2. hafta. Beslenme prensibi 1. haftada olduğu gibidir.

3. hafta. Süt ürünlerinin miktarı azaltın yerine et yeyin. Gün içinde 300 gr pişirilmiş yağsız et (sığır, tavuk veya balık) yiyebilirsiniz. (Burada miktar çiğ etin miktarıdır)

4. ve 5. hafta. Diyetten yavaş yavaş çıkarak normal beslenmenize dönün. Bu diyeti senede 1 kez uygulamalısınız. 10 kilo verdiren bir diyet programıdır.