Çarşaf Yasaklansın Kampanyası Yapalım - Netividi

Çarşaf Yasaklansın Kampanyası Yapalım




Bugün internet sitelerine düşen bir habere göre isviçre de kadınların  yüzünü tamamen kapatması meclisten geçen bir kanun ile yasaklanmış. Kanuna uymayan kadınların 100 ile 10000 frank para cezası ile çarptılmasına karar verilmiş. Bu haberi görünce Türkiyemizde de bu yasanın uygulanması gerektiğini düşündüm. Zira terörden başımızı alamaz hale geldik. İslam dininde de yeri olmayan bu arap adetinin her şeyden önce kamu güvenliği için yasaklanması gerektiğini düşünüyorum. Zira çarşaf giyen insanın yüzü belli olmadığı için kamu güvenliği için bir tehdit oluşturduğu çok açık.
burka çarşaf yasaklansın
Çarşafın içinde erkek mi var ? kadın mı var ? suçlu mu  var ? canlı bomba düzeneği taşıyan bir terörist mi var ? anlaşılamıyor. IŞID militanlarının kol gezdiği ülkemde teröristlerin  rahatça kamufule olmasını önlemek için de harika bir tedbir olur. zira İsviçre gibi terörden çok uzak suç oranının düşük olduğu güvenli bir ülkede bile bu önlem alınıyor ancak hemen hemen hergün ülkesinin bir köşesinde bombaların patladığı Türkiyede böyle bir tedbir akıllara bile gelmiyor. Hafızam beni yanıltmıyorsa devri osmanlı zamanında islam halifesi sultan Abdülhamit bile kadınların çarşaf ve burka giymesini yasaklamış. Esasında dini açıdan çarşafın burkanın islamda yeri vardır yoktur tartışmasına hiç girmek istemiyorum zira kimin neye inandığı benim umrumda değil ben hadisenin güvenlik boyutunu düşünerek yasaklanmasını istiyorum ve lüzumlu lüzumsuz herşey için sosyal medyada kampanya yapanlar keşke çarşaf yasaklansın diye bir kampanya yapsa ne güzel olur?



3 yorum:

  1. Çarşafın altındaki erkek yada kadın suçlu oldugu takdirde neyi degiştiricek bahsettiğiniz şey yüzün gözükmemesi bu durumda da kimlik tehşisinin zorlaşması ise suclu kafasına çuval geçirse bile bu koşulları sağlayabilir.Güvenlik güçlerimize zorluk çıkarması halinde bu konuyu göz önünde bulunduracaklarından eminim.

    YanıtlaSil
  2. Çarşaf Allahın emridir kim karşıysa ahirette işi zor olur vesselam

    YanıtlaSil
  3. "İslam dininde de yeri olmayan bu arap adeti" Allah razı olsun çok teşekkürler bu gerçek için. Bıktık bunlardan!

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..