Yusuf Peygamberi Oynayan Oyuncu - Netividi

Yusuf Peygamberi Oynayan Oyuncu




Bu yazıyı okuyorsanız eminim sizde benim gibi Hz.Yusuf dizisinin büyüleyici bir dizi olduğunu ve tekrar tekrar yayınlanmasına rağmen bir türlü izlemeye doyulamadığını düşünüyor olmalısınız. Şahsen ben dizinin izleyen herkeste bu etkiyi yarattığını düşünüyorum.
yusuf peygamberi oynayan oyuncu
Ramazan ayında olduğumuz için değil farklı zamanlarda da özellikle Kanal 7 de Hz.Yusuf dizisi yayınlanıyor ve ben her defasında belki onlarca kez izlememe rağmen denk geldiğimde mutlaka tekrar izliyorum. Çünkü dizi o kadar güzel, dizideki bütün oyuncular ve özellikle de Yusuf peygamberi canlandıran oyuncu o kadar başarılı bir iş yapmış ki adeta izleyenlere o dönemi yaşatıyor. Dizi 2008 yılında çekilmiş ve toplamda 45 bölümden oluşuyor. Bölümlerin tamamını youtube üzerinden kesintisiz izleyebilirsiniz. Bunun için youtube arama çubuğuna hz.yusuf dizisi 1.bölüm yazmanız yeterli.Gelelim dizinin başrol oyuncusuna. Dizide Yusuf peygamberin gençliği ve orta yaşlılığı iranlı genç bir aktör olan Mostafa Zamani tarafından canlandırılmıştır. 1982 doğumlu olan Mustafa'nın ilk dizisi  "Prophet Joseph" adlı bu televizyon dizisidir. Daha sonraki yıllarda Mustafa Zamani "Shahrzad" isimli bir dizi daha çekmiştir. Yukarıda ki resimde anlaşılacağı üzere Mustafa zamani'nin gerçek hayattaki resmi ile dizide canlandırdığı yusuf peygamber olduğu hali yan yana durmaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..