Zeki alasya masonmuydu - Netividi

Zeki alasya masonmuydu




zeki alasya masonmu
Zeki Alasya Mason muydu ?
Bildiğiniz üzere bu sabah kötü bir haber aldık ve usta oyuncu yeşilçamın devi Zeki Alasyayı 72 yaşında öldüğünü öğrendik.Ölüm nedeni sanırım karaciğerde ki hastalığındanmış.Gerçekten ben bir sinemasever olarak çok üzüldüm kişiliği hayatı beni hiç ilgilendirmez çok iyi bir oyuncuyu bir marka ismi kaybettik.Bugün ve bi kaç gün eminim zeki alasya filmleri söyleyişileri çok takip edilecek izlenecektir.Zeki Alasya muhafazakar kesmin pek sevmediği bir isimdi zira Emek sinamasıyla ilgili konuşma yüzünden bazı kesimler tarafından din düşmanı da ilan edilmişti.Neye ne kadar inanıyordu bilinmez ama insan olarak benim görebildiğim tonton iyi bir insandı.Ayrıca kimin neye ne kadar inandığı yada inanmadığı başkalarının sorunu olamaz.Neyse benim kafama takılan şey Zeki Alasyanın mason olması.Yani bunu yazmaktan çekinmiyorum çünkü eğer doğruysa internette bu repörtajın ayrıntılarını bulabilirsiniz. Orada 15 yıldır mason teşkilatına üye olduğunu çok yakın arkadaşı olan metin akpınarı mason yapamadığını bu yüzden ona çok kızdığını söylüyor.Evet Zeki Alasya masondu.Mason teşkilatı ne iş yapar ne için vardır bunun hakkında çeşitli dedikodular var ama tam olarak deşifre edilmiş bir müessese değil.O yüzden peşin yargılı olmamak lazım.Her kötülüğün altında masonlar vardır diye bir düşünceyi de ben pek kabul etmiyorum.Eğer öyleyse Zeki Alasya neden mason olmuştur ve neden bu durumu gizlemek yerine açıklamıştır pekala saklayabilirdide o makalede Zeki Alasya masonluğun bilinenin aksine kötü bir şey olmadığını da açıklıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..