Survivor Doğukan'ı samimi buluyormusunuz - Netividi

Survivor Doğukan'ı samimi buluyormusunuz




survivor doğukan
Biraz önce survivor bitti bakalım artık yarın kimin eleneceği belli olacak ünlülerden bir kişi daha gidecek ilk aday Hakan ikinci aday muhtemelen serenay olacak diğer adayı ise smsler belirleyecek.Ben şahsen Doğukanı çok samimi buluyorum yani smsler için oynuyorda olabilir ancak tarafsız kalmaya çalışışı bazen seyirci açısından itici de gelebilir ben sadece bu durumu merak ettim sizde benim gibi mi düşünüyorsunuz yoksa Doğukanın smsler için oynadığını mı aslında bunu yarın programda öğrenecem yani smsler sonucunda eğer doğukan birinci olursa demekki herkes benim gibi düşünüyormuş diyecem ama smslerde kötü bir sonuç çıkarsa yarışmayı izleyen çoğunluğun doğukanın smsler için oynadığını samimiyetsiz olduğunu düşündüğü ortaya çıkacaktır.

Bu arada bu anıl nasıl oluyorda birinci oluyor smslerde bir türlü anlam veremiyorum hem performansı düşük hemde dili sivri uyumsuz bir karakter sırf yakışıklı olduğu için kızlar mı sms atıyor da birinci ediyor eğer öyle yapıyorsa bu kızlar çok yanlış yolda umarım en kısa zamanda düzeltirler kendilerini.Merve çok hırslı serenaydaa kendince kulisler yapıyor ama bu hafta adaya bence serenay veda edecek.Sizde yarına kadar kimin adaya veda edeceğini düşünüyorsanız bize yorum olarak yazın bakalım kim bilecek..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..