Survivor 13 mayıs 2015 Nadya elendi - Netividi

Survivor 13 mayıs 2015 Nadya elendi




survivor 13 mayıs elenen isim
Survivor 13.05.2015 kim elendi
Survivor all star 13 mayıs 2015 çarşamba akşamı eleme heyecanı yaşandı.Gönüllüler takımından ilk aday sahra çıkmıştı.Önce haftanın sms birincisi olan hasan ikinci adayı belirledi.Hasan ikinci aday olarak Nadyanın ismini söyledi.Haftanın dokunulmazı turabi de üçüncü aday olarak Begümü söyledi. Sahra,Begüm ve Nadya arasından en az oya sahip olan Nadya elendi.Açıkcası bu elenmeye ben çok üzüldüm.Yani bu aşamadan sonra bütün yarışmacılar finali görmeyi hakediyordu tabiki eleme olacak bu yarışmayı bir kişi kazanacak ama ne biliyim yinede kötü oldum işte.Bu arada sms oylamasında hasan nasıl birinci çıkıyor birtürlü anlamıyorum hasan bence çok fazla oynuyor bide Nadyayı söylemekle de çok büyük ayıp etti.Nadya bu yarışmanın en iyi kızlarından biri diğeri ise ünlüler takımındaki Merve.Ben bu yarışmada turabinin kazanmasını isteyenlerdenim.Turabi bence herşeyiyle bu yarışmayı kazanmayı hakediyor adam hiç boş durmuyor ne zaman boş kalsa o arada bile spor yapıyor yani işi ciddiye alıyor gerçi son zamanlarda performansı çok iyi değil ama olsun ileride daha da düzelcektir diye düşünüyorum survivor all star çok uzun bu sene ilerleyen zamanlarda daha iyi olacaktır diey düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..