Meksikada bayrağı bırakmayan askerin uçuşu video - Netividi

Meksikada bayrağı bırakmayan askerin uçuşu video




Meksikada bir tören sırasında dev bir meksika bayrağı göndere çekilmek isterken rüzgarın etkisiyle bir asker bayrağın ucunda ki ipi bırakmayınca adeta bayrakla birlikte göğe yükseldi ve dalgalandı.Bilmiyorum meksika basını bu haberi nasıl geçti ancak bi anlık aynı olayın Türkiyede bir Türk askerinin yaptığını düşünelim...Televizyon haberlerinde ve Gazetelerin manşetlerini hayalimde canlandırabiliyorum.Mesala bir tane örnek veriyim size "Canı Pahasına Bayrağı bırakmayan Kahraman Asker" eminim bu ve benzeri şekilde manşetler atılır olay abartılır da abartılırdı hiç kimse kazayla bile olsa aksini düşünmez övdükçe över milliyetçilik tavan yapardı.Yanlış anlaşılmasın bu durumu eleştirmiyorum herkes istediği gibi düşünebilir hatta milliyetçilikten geçtim ırkçı da olabilir beni ilgilendirmez
video



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..