Saç ve tırnakların çabuk uzaması için ne yapmalı ? - Netividi

Saç ve tırnakların çabuk uzaması için ne yapmalı ?




Dün atv de yayınlanan zahide ile yetiş hayata programında rast geldim.Ekranların en ünlü iki şifalı bitikler hocasından biri programa konuk olmuştu.Beldike her zaman konuk oluyordur onu bilemiyorum artık ama onun adı herkesin çok yakından bildiği üzere ibrahim saraçoğlu..Şahsen ben Ahmet Maranki ye nazaran İbrahim Saraçoğlunu daha çok beğeniyorum.Zira Ahmet Maranki işi daha çok ticarete dökmüş gibi geliyor bana..Elbetteki bildiği,araştırma yaptığı şeyler üzerinden para kazanması doğal ama bana bir şifalı bitkiler doktorundan daha ziyade tüccarmış gibi geliyor.İbrahim Saraçoğlu ise kendi kitabı kendi ürünlerini tanıtımını vs yapmadığı için daha bi samimi geliyor.Neyse konumuza geçelim..

saçları hızlı uzaması için ibrahim saraçoğlu
saçların çabuk uzaması için ne yapmalı
İbrahim saraçoğlu programda gelen soruları yanıtlıyorda en çok sorulan sorulardan bir tanesi de hızlı saç uzaması için sağlam saçlar ve tırnaklar için bir bitkisel kür öneresiydi..Saraçoğlu bu konuda oldukça iddialı.Eğer saçınızın yavaş uzadığından yada uzamadığından yada çabuk kırıldığından sağlıklı olmadığından şikayetçi iseniz yada tırnaklarınızın uzamadığından yada geç uzadığından yada çok güçsüz olup çabuk kırıldığından işte tam size göre bir tarif…Yapmanız gereken oldukça basit bir işlem..Keçiboynuzu pekmezi..


Uygulanışı : Bir çay bardağı keçiboynuzu pekmezini günde 2 defa bir sabah birde akşam içilir..İşte bu kadar basit zamanla saçlarınızın çok daha hızlı ve sağlıklı bir şekilde uzadığını kendi gözlerinizle gözlemleyeceksiniz..Ben demiyorum  kim diyor İbrahim Saraçoğlu..Bunu bir deneyin bakalım deneyenler lütfen bize geri bildirimde bulunsun yani bu tür şeyler gerçektende söylenildiği gibi işe yarıyor mu yaramıyormu çok merak ediyorum eminim benim gibi ziyaretçilerimizde merak ediyordur o yüzden deneyenler olumlu yada olumsuz sonuçları bize yorum olarak yazın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..