Sivasspor fenerbahçe maçı verilmeyen penaltı pozisyonu anı - Netividi

Sivasspor fenerbahçe maçı verilmeyen penaltı pozisyonu anı




9 şubat sivasspor fenerbahçe maçı
Sivassporun fenerbahçeyi 2-0 yendiği maçın ardından Aziz yıldırımın isyanını gerçekten  haklı buluyorum ve maçın hakemi yunus yıldırımın o penaltıyı es geçmesini art niyetle açıklıyorum yani o pozisyonu görmeyecekse niçin hakemlik yapar insan bunu kabul etmiyorum ve kesinlikle fenerbahçeye büyük haksızlık yapıldığını ve 3 temmuztan itibaren olan biten herşeyin bilinçli bir şekilde koordine edilerek fenerbahçenin önünü kesmek ve ele geçirmek için tasarlandığını düşünüyorum...Bu yorumumdan fenerbahçeli olduğum düşünülebilir ancak fenerbahçeli de değilim..Bu yazıyı bir futbolsever olarak yazıyorum..Kaldı ki penaltı ve kırmızı kart pozisyonlarını izleyen herkes ortada büyük bir haksızlığın olduğunu görecektir..Yukardaki resim penaltı anının fotoğrafıdır..Bu pozisyonların dışında sivasspor haklı bir galibiyet aldı iyi oyunla 2-0 gibi bir skorla fenerbahçeyi yenip 3 puanı almayı başardı..Sivassporu ve stadı dolduran binlerce taraftarı bu açıdan kutluyorum..Sivasspor fenerbahçe maçının penaltı ve kırmızı kart video görüntüsünü ve özet ve tüm gollerini hd kalitesinde lig tv nin web sitesinden izleyebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..