Kocamın bana aşık olması,değer vermesi için ne yapmalıyım - Netividi

Kocamın bana aşık olması,değer vermesi için ne yapmalıyım




kocamın beni sevmesi için ne yapmalıyım
"Kocamın bana aşık olması bana değer vermesi için ne yapmalıyım" diye arama yapıp sayfamıza girdiğinize göre eşinizden gerekli ilgiliyi alakayı görememekten şikayetçisiniz..Ben burada size klasik olarak tavsiye edilen bakımlı olun,kibar olun,temiz olun onu etkileyin vs gibi cümleler kurarak tavsiyelerde bulunmak istemiyorum.Zira bunlar zaten bir insanda hele hele bakımlı olmak bir kadında mutlaka olması gereken unsurlar.Ben size hayatın gerçeklerden bahsedeceğim...Sevmek ve sevilmek her insanda mevcut olan tabii bir ihtiyaçtır.Yaratılıştan gelen bir ihtiyaçtır aynı et ve kemik olan bedenimizin ihtiyaçları olan su içmek,yemek yemek,uyumak gibi, manevi bedenimizin olan ki adına ruh dediğimiz asıl bizi biz yapan görülmeyen varlığımızın da sevmek,sevilmek,takdir edilmek,saygı görülmek gibi ihtiyaçları vardır. Çok güzel bir söz vardır "Sevilmek istiyorsan önce sen sev" evet çünkü sevgi sevmenin yansımasıdır...Şimdi sizden şöyle bir hayıflanma işitir gibi oldum ben zaten eşimi çok seviyorum ama o beni sevmiyor diye evet sevginiz karşılıksız olursa karşılık bulur.Bu söz alelade bir söz değildir yani ben A kişisini seviyorum aynı sevgiyi ondan da bekliyorum diyorsanız o amaça seviyorsanız karşınızdan aynı sevgiyi bulamadığınız zaman ona olan sevginiz azalıyorsa sizin sevginizin bir anlamı yoktur..Yani burada altın kural hiç kimseden sevgi dilenmeyin, sevginizde samimi olun...Sevdiğiniz kişiden aynı karşılığı görmeseniz bile onu sevmeye devam edebiliyorsanız sevginiz gerçektir ve mutlaka karşılık bulacaktır.Tabii bu sevgi yapmacık olmamalı insanın içinden gelmeli..Bu yeni anlaşıyla ile hayatı karşılayın göreceksiniz birçok şey değişecektir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..