Karadayı nazif baba asılacak mı,nazif kara idam edilecek mi - Netividi

Karadayı nazif baba asılacak mı,nazif kara idam edilecek mi




nazif kara asılacak mı
Karadayı dizisi nazif kara
Karadayı dizisini 2 haftadır felan izlemiyordum zira çok sıktı ve saçmalamışlardı istanbulda sanki başka hapishane yokmuş başka gardiyon yokmuş gibi devamlı aynı hapishane aynı gardiyan aynı sahne..ancak son bölümüne denk geldim ve izledim dizinin sonu oldukça heyecanlı bir şekilde bitti.Aslına bakarsanız böyle bir heyecanada ihtiyacı vardı dizinin yani çok kendini tekrar etmeye başlamıştı neyse nazif kara mahkemeye yeni atanan hakim tarafından idam cezası ile cezalandırıldı..Yani eğer cezayı yargıtay onarsa idam edilecek..Bence nazif kara idam edilmeli yani yoksa yine hapishaneye girip yine çıkarsa yine kendini tekrar etmiş olacak o yüzden bu sefer idam edilmeli ve dizi başka bir havada devam etmeli...Bakalım gelecek haftalarda ne olacak ama nazif karanın idam sahnesi türkiyeyi derinden etkiler o yüzden idam edilmeli benim düşündüğümü dizinin senaristleri de düşünüyordur elbet...O yüzden benim tahminim 3 hafta sonra nazif karanın asılacağı yönde siz ne düşünüyorsunuz bu konuda yorum olarak yazın bir beyin fırtınası yapalım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..