Beşiktaşın yeni stadı vodafone arenanın tanıtım videosu izle - Netividi

Beşiktaşın yeni stadı vodafone arenanın tanıtım videosu izle




vodafone arena
Bir futbolsever olarak bu tür stat projelerini gördükçe heyecanlanıyorum..Fenerbahçeli olarak belki de bir beşiktaşlıdan daha çok bu stadın yapılmasını bitmesini istiyorum..Gerçekten beşiktaşa bu stat çok yakışacak..Beşiktaş kulübü iyi bir iş yapmış ve şahane bir tanıtım videosu hazırlamış..Bu videoyu izleyen herkes heyecanlanacaktır.Artık Türkiyede o kadar modern ve iyi statlar var ki en iyisi hangisi seçmek çok zor  ancak şu bir gerçek ki vodafone arena özellikle konumu itibariyle Türkiyenin en iyi stadı olacaktır.Ama teknik özellikler açısından bursasporun timsah arena ile yarışabilir.Eskiden en iyi stat Şükrü saraçoğluydu ve tekti neredeyse göz bebeğimizdi o statla gurur duyuyorduk ancak şimdi kayseri kadir has,bursa timsah arena,istanbul türk telekom arena,mersin arane vs vs bir sürü modern  stat var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..