Toshiba Satellite c55-a-1g3 hakkında yorumlar - Netividi

Toshiba Satellite c55-a-1g3 hakkında yorumlar




toshiba satellite c55-a-1g3
Toshiba Satellite c55-a-1g3 hakkındaki düşünceleriniz
Teknosadan geçen hafta yakin karnelerin dağıldığı gün sömestır tatilene özel indirim vardı bende Toshiba Stellite c55-a-1g3 modelini 1199 TL'ye satın aldım..An itibariyle fiyattı 1325 TL'ye satılıyor teknosada..1325 TL ye de 1699 TL den düştü..Her ne kadar teknosada biraz fiyatlar pahalı olsada yinede teknosadan almaya devam ediyorum çünkü aldığım ürünün arkasında duruyor satış sonrası hizmetleri gayet güzel...Neyse laptop benim diye söylemiyorum ama şahane...Herkese tavsiye ederim..Özellikle şarz süresi oldukça uzun 750 gb harddiski var 4 gb ram var..Eğer öyle deli gibi oyun oynamıyorsanız yani bilgisayarı sırf oyun oynamak için almıyorsanız hiç kaçırmayın alın derim..Hali hazırda bu model piyasadaki çoğu oyunuda açabilecek kapasitede bu ürünü almadan önce Sony vaio svf152c29w almıştım wirelesste problem yaşadığım için Toshibayla değiştirdim herşey de bi hayır varmış Sony vaio svf152c29w ile mukayese bile edilemeyecek kadar iyi bir ürün...Benim düşüncelerim böyle satın alan başka arkadaşlar da yorum olarak bize iyi-kötü düşüncelerini yazarlarsa satın almayı düşünenlere y


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..