Sony vaio svf152c29w internet sorunu,wireless kopma olması - Netividi

Sony vaio svf152c29w internet sorunu,wireless kopma olması




sony vaio wireless sorunu
Sony Vaio wireless güncellemesi
Cumartesi günü teknosadan bir laptop aldım..Markası Sony Vaio svf152c29w model numarasıyla beyaz bir laptop..Ancak ilk aldığım günden beri internette kopma sorunu yaşıyorum ve normalde modemin çok yakınında olmama rağmen yani full seviyede çekmesi gerekirken 2'yle kablosuzu çekiyor.Dahası ara ara kopma yaşanıyor internete girmiyor biraz bekledikten sonra ya kendiliğinden geri geliyor internet yada interneti açıp kapatmam gerekiyor..Yani sonuç olarak wireless'te ciddi bir problem var..Ancak biraz araştırdım dediler ki Windows 8'te sorun var o yüzden windowsunuzu yükseltin düzelir dediler bende Windows 8.1 e yükselttim ancak sorun devam etti.Daha sonra wireless sürücüsü güncel olmadığı için kopma yaşıyor dediler bende hemen sony web sitesine girdim ve sony vaio svf152c29w model numarasına ait güncel wireless sürücüsünü indirmek istedim ancak maalesef Sony'nin sitesinde svf152c29w model numarasına ait driverlar bulunmamaktaydı en sonunda bende teknosaya götürüp sorunu orda çözmek istedim..Ürünü aldıktan 4 gün sonra teknosaya götürdüm ve format çektiler sorunun düzeldiğini söyledir isterseniz iade ve ürün değişimi de yapabiliriz dediler ancak 1 gün deneyin sorun devam ederse yarın getirin dediler bende tamam dedim şu anda eve geldim ancak sorun yine devam ediyor gibi...Uzun lafın kısası siz siz olun sakın ha sakın sony vaio svf152c29w almayın...Laptopu alalı 4 gün oldu ve ben hala sorunun neyden kaynaklandığını çözemedim..Yazılımsal bir sorunsa önemli değil ancak sorun donanımsal ise daha vahim...


1 yorum:

  1. aynı cihaz bende de var wireless adaptörü ayarlarından güç tüketimini azaltmak için şürcüyü kapat ın tikini kaldır olay çözülür.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..