Ensede çıkan çıbanlar için ne yapmalı,çıban nasıl geçer - Netividi

Ensede çıkan çıbanlar için ne yapmalı,çıban nasıl geçer




çıban,ense,çıbanlar,tedavisi,neden olur,ense bölgesinde
ensede çıkan çıban
Ense bölgesinde çıkan çıban
Ensemde uzun zamandır çıban çıkmaktaydı..Ve ben ısrarla doktora gitmekten ve tedavisine başlamaktan kaçınıyordum çünkü ara ara çıkıyor ve kayboluyordu ancak tamamen geçmiyordu belli bir süre sonra tekrar enfekte olup birden büyüyordu ve dokunca ağrılı bir şekilde çıkıyordu...nihayet bugün doktora gittim zira çok büyümeye ve rahatsız etmeye başlamıştı.Kafamı sağa sola çevirirken bile acımaya başladı..Öncelikle böyle bir durumunuz varsa benim gibi ihmal etmeden direk doktara gidip tedaviye başlamanızı öneriyorum.Ben merak edenler için doktorun bana verdiği ilaçları yazmak istedim..Ancak dediğim gibi ensenizde çıkan şeylerin öncelikle çıban olup olmadığından kesin emin olmak için doktara gidip onun tavsiyesinde ilaç kullanmalısınız...Çıbanın belirtileri,çıkış nedeni için daha yazdığımız bu yazıyı okayabilirsiniz..Şimdi doktorun bana verdiği reçeteye dönersek;

Fucidin 500 mg film tablet
Bactroban %2 Pomad 15 g

Bu iki ilacı verdi fucidin bildiğiniz üzere antibiyotik sabah öğle ve akşam olmak üzere günde 3 kez tok karnına içmemi söyledi ve Bactroban pomadı da ense bölgesine sabah ve akşamları sürmemi söyledi..Daha bugün başladık tedaviye bakalım umarım kısa zamanda kurtulurum bu çıbanlardan her hastalık kötü gerçekten insanın başına gelince anlıyor..Sağlık en değerli şey o yüzden kıymetini bilelim diye yazımızı bitirelim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..