Yetenek sizsiniz şahin kendirci 22 aralık 2013 performansı - Netividi

Yetenek sizsiniz şahin kendirci 22 aralık 2013 performansı




şahin,şahin kendirici,yetenek,sizsiniz,yarışma,şarkı,performans,22 aralık şahin
yetenek sizsinin şahin 22 aralık
Şu anda yetenek sizsiniz türkiyeyi izlemekteyim.Biraz önce bu gecenin en çok merak edilen performansını izledim...Şahin kendirici iki tane şarkı söyledi "emrahtan sensiz ben nefes alamam şarkısı" ve ibrahim tatlısseten "beni benden alırsan seni sana bırakmam" şarkısı...Şarkıların tam adını bilmediğim için böyle yazdım kusura bakmayın.Şahin performansıyla seyirciyi olumlu yönde etkiledi diyebilirim zaten %94 seyirci oy oranıyla birinci oldu.Sesi gerçekten çok güzel, çok fazla detone olsada olağanüstü bir sesinin olduğunu düşünüyorum ancak sesinden daha güzel olan şey şahinin yüreği...Hele seyirciye öpücük yollaması yok mu beni gülmekten öldürüyor..Umarım yarı finaldede iyi bir performansla finale ilerler.Ancak bu kadar küçük çocukların yetenek sizsinizde yarışmasını ben doğru bulmuyorum zira bu küçük çocuklar elendikleri zaman çok üzülüyorlar ve bu gerçekten çocuk piskolojisi açısından zor bir durum..Şahinin sevincini gördünüz oy oranı açıkladığı zaman sevincinden ağladı tam terside olabilirdi kötü bir oy oranı alıp üzüntüsünden ağlayabilirdi ve orda yaşadığı üzüntü tüm hayatına tesir edebilirdi  o yüzden 5 yaşında 6 yaşında yada 12 yaşında çocukların bu formatla yarıştırılmasını doğru bulmuyorum.Yarışmaya katılım yaşı 16 yada 18 yaş olmalı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..