Doğum kontrol hapı saç çıkarır mı, dökülmesini önler mi ? - Netividi

Doğum kontrol hapı saç çıkarır mı, dökülmesini önler mi ?




doğum kontrol hapı,hap,saç,çıkarır mı,gürleştirme,saç çıkartma,şampuan yapma
doğum kontrol hapı saç gürleştirme
Doğum kontrol hapı şampuana katılır mı ?

Ne kadar doğru bir bilgidir bilmiyorum ama bu konuyu doğrusunu öğrenmek için özellikle açıyorum.Doğum kontrol hapının ezerek şampuana karıştırıldığında saç dökülmesini önlediği saçı gürleştiğini söyleyen hanımlar var..Ancak internette araştırdım bir şehir efsanesi gibi bu bilgi herkeste var lakin denemeye cesaret edemeyen hanımlar var..Bazı bayanlar denediğini sonuç aldığını söylerken bazı bayanlar ise denemeye cesaret edemiyor ve muallakta kalıyor...Ama içiniz rahat olsun kullananların dediğine göre bir zararı olmuyormuş kullananların bir kısmı fayda gördğünü saçlarının çoklaştığını söylüyor diğer bir kısmı ise ne fayda ne zararı oldu diyor..Bir zararı olmadığına göre denemekte fayda var diye düşündüm ve nasıl yapıldığını anlatmaya geçelim..

Doğum kontrol hapı şampuana nasıl karıştırılır ?
Yaklaşık bir tablet yani 10 adet doğum kontrol hapını ezerek yaklaşık 400 ml şampuana karıştırıyorsunuz ve saçınızı hergün onunla yıkıyorsunuz işlem bu kadar deneyenler,tecrübeleriniz yorum olarak paylaşırsa bu sorunun cevabını öğrenmiş oluruz..Değerli yorumlarınızı bekliyoruz...


6 yorum:

  1. tam bi fiyasko denemeyin

    YanıtlaSil
  2. denedim ve gercekten memnun kldım.saçım kızıldı ve rengini açtırmak için gittiğim kuaförde saçım kafa derim yandı ve kabuklu kabuklu dolaştım kaç hafta.saç derimde boşluklar oluştu.şükür ki şampuanıma sarımsak ezip koydum.işe yaradı.ve derken bu d.kontrol hapını duydum.denedim ve hala kullanıyorum boşluklardan saç çıkıo.ŞÜKÜRRRLER OLSUNNN...

    YanıtlaSil
  3. @Adsız

    hangi doğum kontrol hapını kullanıyorsunuz? bazıları saç çıkarırken bazıları dökülmesine sebep oluyormuş

    YanıtlaSil
  4. Bu erkekler için de geçerli bir yöntem mi

    YanıtlaSil
  5. Bnde bi erkek olarak berberimden duydum ve kullanmaya başladım

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar bende askerim saclarim asiri derece dokulmustu yaklasik 2 haftadir kullaniyorum saclarimin dokulmesi durdu eski canliligi geri gelmeye basladi yavas yavas dululen bolgeler tuglenmeye basladi herkeste ayni etkiyi saglarmi bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..