Yumurtalık kisti için soğan suyu kürü,polikistik over tedavisi - Netividi

Yumurtalık kisti için soğan suyu kürü,polikistik over tedavisi




soğan kürü,kür,ibrahim saraçoğlu,polikistik over,yumurtalık,kist,yumurtalık kisti
soğan kürü kist
İbrahim saraçoğlu soğan kürü yapımı
Yumartalık kisti diğer adıya polikistik over hastası olan bir çok genç kız,kadın olduğu soğan kürüne olan talepten anlaşılıyor.Yine iyi fikir programında denk geldiğim ibrahim saraçoğlunun yumurtalık kistleri için önerdiği soğan kürü tarifini paylaşıyorum.Programda 22 yaşnda bir genç kızın sorusuyla başlayan ve ona cevaben verdiği soğan kürü tarifini aşağıya yazdım

Soru : Ben 22 yaşındayım ve polikistik over hastasıyım.İlaçsız asla adet göremiyorum.Ve bende sivilcelenme çok fazla yapmıştı.Sonra ilaç tedavisi gördüm.Ama fayda etmedi.Daha sonra soğan kürünü denedim.İlk ay adet oldum ancak ikinci ay işe yaramadı.

Cevap : İlk ay fadasını görüp ikinci ay faydasını görmeyişisinizin sebebi soğan kürünü eksik uygulamanızdan kaynaklanmaktadır.Soğan kürü en az 3 defa yani en az 3 gün uygulanmalıdır.

Soğan kürü ne zaman uygulanır,Soğan kürü kullanım süresi ?
Soğan kürü adet bitiminden 2 gün sonra 15 gün boyunca günde 2 defa uygulanır.

İbrahim saraçoğlu soğan kürü nasıl yapılır ?
Orta boy soğanı,dışındaki sarı kahverengi kabuğu soyulur.İnce kabuğu soyduktan sonra dörde bölünür.Ve 1.5 bardak suda 5 dakika kaynatılır.Hafif süzdükten sonra ılıktan daha sıcak bir şekilde 1 saha 1 akşam olmak üzere 2 defa içilir.

Yumurtalık kisti sivilce yapar mı ?
Yumurtalık kisti yani pokistik over doğrudan sivilce yapmaz ancak adet olamama kadınlarda gerginliğe,moral bozukluğuna,strese sebebiyet verdiği için sivilcelenme olur.

Soğan kürü kullananlar yorumları
İbrahim saraçoğlunun yukarıda anlatılan soğan kürünü yapanlar adet olup olmadıklarını yada faydasını görüp görmediklerini bizimle paylaşırsa sitemizi ziyaret eden polikistik over hastası diğer insanlara yardımcı olmuş olur o yüzden olumlu yada olumsuz  yorumlarınızı esirgemeyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..