Jiah khan neden öldü,Jiah khan'ın son mektubu - Netividi

Jiah khan neden öldü,Jiah khan'ın son mektubu




jiah khan,jhan khan mektubu,jhan khan kendini neden astı
jiah khan son mektubu
Jiah Khan neden intihar etti ?

Hint asıllı britanyalı Jiah Khan 3 haziran 2013'te Mumbai de bulunan evinde kendini asarak intihar etti.25 yaşındaki bollywood filmlerinin güzel oyuncusu Jiah Khanın bu ani ölümü herkesi şaşırttı..Peki ünlü,zengin ve güzel olan ve bir kadının isteyebileceği herşeye sahip olan bu güzel kadın neden öldü,onu  intihara sürükleyen,canından eden sebep neydi Şüphesiz bu çok merak edilen bir soruydu..Neyse ki nedeni ortaya  çıktı.Ölümünden 3 gün sonra Jiah khan'nın annesi kızın cüzdanından kendini asmadan önce yazdığı  son mektubu buldu..Hayatının baharında jiah khan'ı intihar ettiren neden basit bir aşk hikayesi..Nasıl bir piskoloji karşılıksız bir aşk yüzünden hayattan ümidi kesip,kendini öldürmek ister ? Keşke içinde bulunduğu durumu yakınlarıyla,doktorlarla paylaşsaydı yapacağı şeyin ne kadar saçma bir şey olduğunu anlasaydı..Ama artık çok geç..Eminim şimdi çok pişmandır ve ikinci bir şansı olsa, asla böyle bir şey yapmaz..İbretlik olması açısından Jiah Khan'nın ölü halinin resmini de koydum...İki fotoğraf arasındaki fark gerçekten çok etkileyici..!!

Jiah Khan'ın İntihar Etmeden Önce Yazdığı Mektup
jiah khan,jiah khan neden öldü,jiah kan ölü hali,jiah khan ölüsü
jiah khan ölü hali
Ben ne diyeceğimi bilemiyorum,ama artık kaybedecek bir şeyim yok.zaten her şeyimi kaybettim.bunu okuyorsanız bulmuşsunuz demektir.ben çok kırıldım.bunu bilmiyor olabilirsiniz ama ,seni sevmekten kendimi alamıyorum ve kendimi kaybedecek noktaya gelmek beni çok yaralıyor.ama bu bana her gün işkence ediyor.bugün ben uyanmak istemiyorum ve uyandığımda ışığı görüyorum.seninle olduğum zamanlar geleceğimin olduğunu görüyordum.ama şimdi hayallerim param parça oldu.içimde ölümü hissediyorum.ben birine kendimi verdiğim zaman çok bakardım kendime , ama şuan öyle değilim.aşkım hile ve yalanlarla döndü gitti.sana verdiğim hediyeler yada kaç kez aramalarım önemli değildi.hamile olmaktan korkuyorum,ama her gün ruhumdaki acı beni yok ediyor.ruhum yok .her gün uykusuzluktan ve düşüncelerden dolayı çalışamıyorum.her gün uzaklarda çalışıyorum ama kariyerim bile önemli değil artık.seninle ilk tanıştığım andan beri,hırslı,çalışkan ve disiplinli biri oldum.

sonra senin benim içime düşürdüğün aşkın farkına vardım.neden bilmiyorum ama kader bizi bir araya getirdi.sonra acı,tecavüz,istismar.ben bunu hak etmedim ve daha önce gördüğüm işkenceleri de hak etmedim..sadece giderek bana zihinsel ve fiziksel zararların bana zarar vereceğinden koktum.hayatınız parti ve kadınlarla oldu hep.burada kalırsam seni isteyeceğim ve özleyeceğim.yani benim 10 yıllık kariyerim ve hayallerimi umursamayarak veda öpücüğümü bile alamadım.sana hiç söylemedim ama ben senin hakkında mesajlar aldım.beni aldatıyordun.ama ben bunu görmezden geldim ve sana güvenmek istiyordum.ama beni mahcup ettin.

Ben sadık bir insanım.ben sadece benim sürekli hissettiklerimi seninde hissetmeni istedim.başka kadınların yaptığını bende yapardım.ama ben onlar gibi değilim ve seni seviyorum.bunu kanımla bile yazabilirim.benim başıma gelenler başlarının başına gelseydi,Onlarda benim gibi hayal kırıklığın uğrasaydı ,hileler yaparak,yalanlar söyleyerek hatta takip ederek yaparlardı işlerini.hatta ailelerine itaatsizlik yaparlardi.hatta ablamla hiç karşılaşma mışsın.kız kardeşinden hediye aldım.ama sen beni çok yaraladın ,parçaladın.artık nefes almam için tek bir neden vardı.sadece istediğim aşktı.senin için her ama .şeyi yaptım.bizim için çalışıyordum.ortağım değilsin.geleceğimi ,mutluluğumu benden aldın .
Ben her zaman sizin için hep en iyisini diledim.ben senini iyileşmen için hep yatırım yapmaya hazırdım.sen olan aşkımı takdir ettiğim zaman beni tekmeledin.benim güven ve belik saygımı yok ettin, benim hiç hırsım yoktu ki.hayatta istediğin,kadınlar,motifler ve partiler.hayatım yok.on gün bekledim seni .beni rahatsız etmedin ama bu bana çok zarar verdi.Goa gezisi benim için doğum günü hediyesi oldu ama hilelerinle bana zararını verdin yine.beni derinden yaraladığın için (tecavüzden bahsediyor ) bebek istemiyorum.ben geri geldiğim zaman noel de ve doğum günümde yemek yemedin.ben doğum günümü seninle geçirmek için zar zor çalıştım.bu sevgililer gününü benden uzakta geçirmeyi seçtin.biz 1 yıl birlikte zaman geçirecektik,söz vermiştin bana.

Tek istediğim senin benden götürdüğün mutluluğumdu.ben kendi çıkarlarımı düşünemeden senin için bütün paralarımı harcadım.ne zamandır senin için ağlıyorum.bundna sonra yaşamak içni hiç bir nedenim kalmadı.seni sevdiğilm gibi beni de sevmeni isterdim.ben geleceğimizi ve başarılarımzı hep hayal ederdim.geriye kırık hayaller ve boş vaaatler kaldı.şimde istediğim tek şey uyumak ,ve hiç uyanmamak.ben bir hiçim.her şeye sahiptim .şimdi çok yanlızım ve savunmasızım.şimdi ölümü duyuyorummm...


6 yorum:

  1. Vefat etmiş bir insanın fotoğrafını sırf 'ibret' olsun diye koymanız çok terbiyesizce. Bu fotoğrafı kaldırmanızı rica ediyorum, hiç olmazsa saygımızı koruyalım.

    YanıtlaSil
  2. ya bilmeden konuşmayın kızı erkek arkadaşı kemerle boğup öldürdü sonra da intihar süsü verdi adli tıp raporunda da yazıldı zaten araştırıp yaz buraya lütfen yaptığın çok saygısızca bi hareket

    YanıtlaSil
  3. Ne mal bi site ya kız öldürüldü.üstelik mektup böyle değil. Siddet gormus ve hep tecavuz edilmis kiza sevgilisi tarafından. Sonra kızı öldürmüş

    YanıtlaSil
  4. Allah o adamin belasini versin... O kizi ilk ghajini de gormustum cok tatli bir kizdi yazik olmus

    YanıtlaSil
  5. acaba nasıl ölmüş ?

    YanıtlaSil
  6. kız çok ama çok iyi biri. kim onu bu hale getirmişşe yazık etmiş. çok değerliydi biriydi...

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..