Hamile kalmak isteyenler için aslanpençesi ve incir kürü - Netividi

Hamile kalmak isteyenler için aslanpençesi ve incir kürü




hamile,hamile kalmak,ibrahim saraçoğlu,kür,hamilelik kürü,aslanpençesi kürü,incir kürü
hamilelik kürü
İbrahim Saraçoğlu Hamile Kalamayanlar İçin Hamilelik Kürü

Bugün atv ekranlarında yeni bir sağlık programı başladı Zahide ile yetiş hayata adlı zahide yetiş sunuyor..Programın konuğunun İbrahim saraçoğlu olduğunu görünce izledim.İbrahim saraçoğlu yine birbirinden değerli formüller verdi onlardan biri de hamile kalamayan ve hamile kalmak isteyen hanımlar için yapılacak aslanpençesi ve incir kürü..Biliyorum bunu birçok insan ekran başında izlerken not alamadı veya o anı kaçırdı ve internetten bu kürün nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışacak..Bende onlara yardımcı olmak adına bu kürleri paylaşıyorum..Saraçoğlu programda hamile kalmak için 2 kür paylaştı.Birincisini herkes yapabilir ancak ikincisi Prolaktin hormunu yüksek olanların içmemesi gereken bir kür yani ona dikkat etmelisiniz..Yani Prolaktin hormonu değerinizi bilmiyorsanız öğrenen kadar ikinci kürü yapmayın,birinci kürü yapın.
Aslan Pençesi Kürü
1- Aslan pencesinden 4-5 gram yani 1 tutamın 1 bardak su da yaklaşık olarak 5 dakika kaynattıktan sonra 1 ay boyunca öğleden önce 1 bardak öğleden sonra 1 bardak için..Bu kür hormon dengeleyici özelliğe sahiptir.Hormon değerleriniz yüksek ise normale indirir düşük ise yine normale yükseltir.
Kuru İncir Kürü
2- 7-8 tane kuru inciri yarım litre suda 15 dakika kaynattıktan sonra suyunu için...Bu kür aynı zamanda anne sütünü arttırır.Prolaktin hormonu yüksekse bu kürü içmeyin.


5 yorum:

  1. Ben uc yil once hamile kalmak.icin bu kuru yaptim ve yaklasik ucuncu ayda hamile kaldim herkesin denemesini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. @Adsızhangi kürü yaptınız aslanpençesi kürünü mü yoksa kuru incir kürünü mü ?

    YanıtlaSil
  3. bende hamile kalmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Bende hamile kalmak istiyorum adet donemindeyim simdi kullansam olur mu

    YanıtlaSil
  5. Bu kurleri ayni anda kullanmak olurmu?

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..