Ebced hesabı programı indir,ebced programı download - Netividi

Ebced hesabı programı indir,ebced programı download




ebced,ebced hesabı,ebced hesabı programı,ebced hesabı programı indir,ebced programı indir
ebced hesabı programı
Ebced Programı İndirin

Böyle bir hesaplama var mıdır yok mudur bilmiyorum ama bu işlerle uğraşmanın doğru olduğunu düşünmüyorum bilmiyorum belki ben yanılıyorum ancak Allahın hükümlerinin açık olduğunu birtakım matematik hesaplamalarla gizlediği düşüncesi pek aklıma yatmıyor zira böyle bir şey olsaydı peygamber efendimiz bu hesaplamaları yapar o zaman ki müslümanlara ve tüm ümmete örnek olurdu..Kuran ayetleri açık seçik iken gelecekte ne olacağını öğrenmek adına ömer çelakıl vari hesaplamalar yapmanın doğru olduğunu düşünmüyorum ama tabii yapana da saygımız var zira bu iş ile uğraşan epey kişi var öyle ki programı bile yapılmış.Ebced hesabıyla harflerin sayısal değerini öğrenmek için ebced harflerin sayısal değerleri nedir yazımıza giriniz.Aşağıdaki ebced programı indir yazan linkten programı indirin program winrar ile sıkıştırılmış şekilde bilgisayarınıza inecektir programı çalıştırmak için inen winrarlı dosyaya sağ tıklayın ve buraya çıkart veya extract here yazan yere tıklayın açılan dosyaya çift tıklayarak programı çalıştırın.Bu arada hesaplamalarınızı bizimle de paylaşırsanız seviniriz :)
Ebced Programı Ücretsiz İndir




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..