Devlet adamlarının,siyasetçilerin çocukluk fotoğrafları - Netividi

Devlet adamlarının,siyasetçilerin çocukluk fotoğrafları




recep tayyip erdoğan,abdullah gül,bülent ecevit,süleyman demirel,resim,fotoğraf,çocukluk,bebeklik
tayyip erdoğanın çocukluk resimleri
Bugün internette haber sitelerinde dolaşırken Türk siyasetine damga vurmuş ülkemizde cumhurbaşkanlığı,başbakanlık,bakanlık yapmış veya halen yapmakta olan siyasetçilerin çocukluk ve bebeklik fotoğraflarını gördüm.Gerçekten çok hoşuma gitti hemen bir video slyat yaptım ve bu fotoğrafları bir yerde topladım.Aşağıdaki video slayt sayesinde ekranlarda daima kravatlı,ceketli görmeye alışkın olduğumuz siyasetçilerin,bisiklete binerken, üstü başı özensiz bir şekilde bizden biriyken ki hallerini göreceğiz.Ben en çok süleyman demirel ve Abdullah gülün çocukluk fotoğraflarını beğendim yani bana bu kim diye sorsalardı ve ben bilmeseydim o fotoğrafın abdullah gül olduğunu, en azından kulaklarından tanırdım ki bu Cumhurbaşkanımız Abdullah gül :) süleyman demireli de kilosundan anlayabilirdim.Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğanda taa çocukken belliymiş boylu poslu olacağı.Fotoğrafta epey uzun boylu gözüküyor.Video slayttaki resimleri indirmek için Ünlü siyasetçilerin çocukluk resimleri indir linkine tıklayınız...İndirdiğiniz dosya winrar ile sıkıştırılmıştır.Şifre : Netividi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..