Bimer şikayet,bimer başvuru online şikayet yazma - Netividi

Bimer şikayet,bimer başvuru online şikayet yazma




bimer,başbakanlık iletişim merkezi,bimer şikayet,şikayet etme,bimer online şikayet,bimer şikayet başvurusu
bimer şikayet
Böyle bir kurumun olduğuna doğrusu çok sevindim..Başbakanlık ileşitim merkezi yani kısa adıyla BİMER kamu hizmetlerinden memnun olmayan vatandaşların şikayet etmek için muhatap bulamadıkları zaman gidecekleri tek adres..Bimer yoluyla iki yöntem ile şikayetçi olabilirsiniz.İster Alo 150'yi arayıp şikeyetçi olduğunuz konu neyse uzmanlara söyleyebilirsiniz isterseniz bimer'e online başvuru yapma linkinden şikayetinizi yazıp başbakanlığa gönderebilirsiniz. Tercih size kalmış ancak Alo 150"yi  mesai saatleri içerisinde arayabiliyorsunuz yani 8:00 -17:00 arasında arayabilirsiniz.Alo 150'yi aramak ücretli mi ücretsiz mi bilmiyorum ben biraz önce aradım kontürlü hat kullanıyorum hiç bir düşüm gerçekleşmedi ancak bedavam olduğu için ondan mı gitti acaba tereddüt ettiğim için buraya kesin bir şey yazamadım ama büyük ihtimalle ücretsiz.Bimere internet yoluyla online şikayet formu doldurmak için aşağıdaki linke tıklayın ve tc ve e-devlet şifrenizle girin ve çıkan formu doldurarak gönderin.E-devlet şifreniz yoksa doğrudan 150'yi arayıp sözlü olarak şikayetinizi uzmanlara iletin.
BİMER ONLİNE ŞİKAYET FORMU GÖNDERME


5 yorum:

  1. medical park hastansinde 05.01.2014 tarihinde acil bölümünde muayene oldum doktur boğazıma baktı ve benı hıc bılgılendırmeden hemşireye gonderdı 2 ilacı karıştırıp iğne vurudular 2 saat sonra tekrar gıttım ve doktor bey benım durumumda bı degısılık yok dedım oda zaten bu ıgneler ıglestırmez ben yalnız ıgne ve serum yazbılırım dedı bir ilaç yazamazmısınz dedım hayır ben ilaç yazamam doktorun adıda FİKRET SİNCER ilaç yazmam dedi yarın gelin kulak burun boğazdoktoru yazar dedi ve ben o geceyi çok kötü boğaz ağrısıyla daha da kötüleşerek geçirdim şikayetçiyim bir doktor nasıl ilaç yazamaz hastasına

    YanıtlaSil
  2. Adım Dursun Demir
    Ben 14 yıldır ptt de çalışıyordum. 2009 yılında bir komplo kurarak benim işime son verdiler daha sonra bölge idare mahkemesine vererek davayı kazandım davayı kazanınca 23 bin lira para aldım postaneden davayı bozdurmak için bir üst mahkeme olan danıştaya dava açtılar yürütmeyi ve mahkemeyi bozdurdular bu arada ptt bana verdiği para için amasya 2. icra müdürlüğüne icra takip davası açtı bende bu arada parayı ptt ile anlaşarak 23 bin lirayı ptt ye yatırdım fakat yatırırken icra evi satılığa çıkarttı ama ben ptt nin avukatı olan necati beyle telefonla görüşerek paranı yatır icrayı durduracam dedi bizde buna güvenerek nasıl olsa satış kalktı diyerek icraya diyaloğa geçmedik ama evin satışı devam ediyormuş evimi 12. ayda satmışlar şuanda çoluk çocuğumla dışarıda kaldık hatta çocuğum rahatsız birisi mide kanseri diğeri ise epilepsi hastası bana gelen evrakların hiçbiri bana gelmeyerek muhtarlığa bırakıldı ama ben bu evraklardan haberdar değildim bu arada evimi sattılar ama icra memuru eve gelipte eviniz satıldı çıkın diyerek hakaret etti ama benim hiçbir bilgim yoktu ben bundan sonra muhtarlığa gittiğimde evraklarımın tümünü orda buldum ama ne yazıkki benim evraklarım zaman aşımına uğradığı için bütün haklarımı kaybetmiş bulunuyorum hatta danıştay davayı bozunca anayasa mahkemesine başvurdum anayasa mahkemesi evraklarda eksiklik var diyerek evrakları adresime geri göndermişler ama elime geçmedi muhtarlığa bırakılmış haberimde yoktu. Ptt camiası bana komplo kurmuştur ptt müdürü Osman Tecir den ptt avukatı Necati Coşkundan dağıtıcılar ve muhtardan şikayetçiyim muhtar Ali Karaman o da tarafıma gelen evrakları teslim etmiyor. Gereğinin yapılmasını arz ederim. TEL: 0537 738 95 87

    YanıtlaSil
  3. ŞANLIURFANIN HALFETİ ilçesinde Köylerin elektiriği kasıtlı olarak günün belli saatlerinde bağlı bulunduğu elektirik şirketi olan DEDAŞ tarafından kesilmektedir.Elektirik faturasını zamanında ödeyen vatandaşlar olarak mağdur durumdayız.Bu konuda yardımınızı bekliyoruz.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. Eryaman devrimler caddesi Gimsa şubesi önü pazar yeri gibi oldu zabitayi arıyoruz gelip saldırıyorlar fakat çok surmuyor 5 dk.sonra aynı kalıcı bir çözüm uretemiyorlar biz burada vergisini veren okadarda eleman çalıştıran bir kurumuz.bu konunun çözülmesini istiyoruz her kurumun işinin gereğini yerine getirmesi lazım özellikle Etimesgut zabıtası bu konularda daha duyarlı olması gerekiyor gereğini yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil

  5. İlgili Makama,
    6 Aralık 2012 tarihli resmi gazetede yayımlanan 6330 sayılı kanun ile birlikte ülkemizde mevcut büyükşehir belediyesi sayısı 30 olmuştur. belediye ve bağlı kuruluşları ile mahalli idare birlikleri norm kadro ilke ve standartlarına dair yönetmelikte 999.999 altında nüfuslu 10 büyükşehir belediyesi,1.000.000-1.999.999 nüfuslu büyükşehir belediyesi sayısı 13 iken,2.000.000-2.999.999 arasında 4 büyükşehir belediyesi,3.000.000-4.999.999 nüfuslu tek büyükşehir belediyesi,5.000.000-7.499.999 nüfuslu tek büyükşehir belediyesi ve 7.500.000 üzeri nüfuslu tek büyükşehir belediyesi mevcuttur.
    Toplam 30 büyükşehir belediyesi için olması gereken itfaiyeci sayısı; Belediye Ve Bağlı Kuruluşları İle Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke Ve Standartlarına Dair Yönetmelikte dikkate alındığında 999.999 nüfuslu büyükşehir belediyelerinde 426 itfaiyeci, 1.000.000-1.999.999 nüfuslu büyükşehir belediyelerinde 513 itfaiyeci, 2.000.000-2.999.999 nüfuslu büyükşehir belediyelerinde 596 itfaiyeci, 3.000.000-4.999.999 nüfuslu büyükşehir belediyesinde 1590 itfaiyeci, 5.000.000-7.499.999 nüfuslu büyükşehir belediyesinde 1711 itfaiyeci, 7.500.000 üzeri nüfuslu büyükşehir belediyesinde 6179 itfaiyeci bulundurulması gerekmektedir.Yani 30 büyükşehir belediyesinin toplam itfaiyeci sayısı 22,793’tür.Mahalli idareler genel müdürlüğü’nün 2009 faaliyet raporuna göre ülkemizde toplam itfaiyeci sayısı 9.920’dir. Hali hazırda sadece Büyükşehir Belediyeleri için itfaiyeci personel eksiği 13.053’tür.Bu kadar eksik personel ile halkımıza kaliteli bir itfaiye hizmeti sunulması imkansızdır.Halkımızın can ve mal güvenliğinin temelini oluşturan itfaiye teşkilatları biran önce itfaiyecilik ve sivil savunma liseleri ve sivil savunma ve itfaiyecilik meslek yüksek okulu mezunlarından mevcut eksikliğini gidermelidir.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..