Facebook dil ayarları,facebook'ta dil nasıl değiştirilir video anlatım - Netividi

Facebook dil ayarları,facebook'ta dil nasıl değiştirilir video anlatım




facebook,face,facebook dil,facebook dil değiştirme,facebook dil ayarları
facebook dil ayarı
Facebookta dil değiştirme nasıl yapılır ?
Facebookta dilin yabancı olması can sıkıcı bir durumdur..Facebook ilk çıktığı zaman ingilizceydi.o zamanlar türkçe dil desteği yoktu ve herkes mecburen ingilizce kullanıyordu şimdi düşünüyordum da ingilizce olmasına rağmen facebook iyi yaygınlaştı....Facebookta dil ayarı neden değişir bilmiyorum yani türkçe facebook çıkalı epey oldu sanırım siz bi kaç yıl önceki hesabınıza yeni giriş yapıyorsunuz yada hiç türkçeleştirmediğiniz için hala ingilizce veya başka bir dille açılıyor facebookunuz neyse lafı fazla uzatmaya kafa karıştırmaya gerek yok..Facebookta dil nasıl değiştirilir aşağıdaki video anlatımdan izleyerek yapabilirsiniz aşağıdaki videoda ben önce ingilizceden türkçeye çevirdim daha sonra ingilizceden türkçeye çevirdim siz de aşağıdaki gibi ingilizceden veya türkçeden herhangi bir başka dile rusça,almanca,çince gibi değiştirebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..