Esra erol foxtv başvuru,esra erol programı başvuru facebook - Netividi

Esra erol foxtv başvuru,esra erol programı başvuru facebook




esra erol,esra,izdivaç,evlilik programı,program,başvuru,esra erol başvuru,fox tv esra erol başvuru
esra erol başvuru fox tv
İzdivaç programları deyince ilk akla gelen şüphesiz esra erol..Herhalde 5 senedir felan belki daha fazla süredir izdivaç programı yapıyor ve reyting rekorlarını alt üst ediyor..Esra erol kaç kanal değiştirdi ama hala 1 numara...Artık fox tv ekranlarında evlenmek isteyenleri evlendiren esra erol tüm heyecanıyla kaldığı yerden devam ediyor..Esra erol'a katılmak için iki yöntem var ya facebook sayfasından yetkililere ulaşıp katılmak istediğinizi söyleyeceksiniz yada telefonla arayarak bilgiler vererek katılacaksınız..Esra erol'un resmi facebook sayfasına girmek için buraya tıklayın..Burdan başvuru formunu doldurup programa katılabilirsiniz yada 0212 414 90 00 nolu arayıp sizden istenilen bilgileri verip başvuru yapabilirsiniz onlar sizi çağırırlar hatta yol paranızıda karşılıyorlar ayrıca programda uzun soluklu kalırsanız konaklama masraflarınız da ödüyor..Bu verdiğim facebook başvuru adresi ve telefon numarasıyla yalnızca talip olmak yada evlenmek için aday olmak için değil eğer esra erol programında konuk yada seyirci olarak yer almak istiyorsanız da bu numara ve facebook adresi üzerinden iletişime geçmelisiniz..
Başvuru İçin Esra erol Facebook Sayfası
Telefon Numarası : 02012 414 90 00
Adres : Kazlıçeşme mah.Kenedey Cad.No: 44 34020 Zeytinburnu/İstanbul


4 yorum:

  1. merhaba esra abla annemi güzelleştirir misiniz çok üzgün

    YanıtlaSil
  2. Yaşıma boyuma bosuma huyuma uygun olgun aklı başında kibar nezaketli konuşma tarzı gayet çok hoşuma gittiğinden dolayı eşini kayıp eden iki gün öncede yine yazmıştım Nurper hanıma ciddi olarak talibim.10/11/2014

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten Samimi olan ve çıkar menfaat peşinde olmayan, ciddi ve dürüst evlilik düşünen bayanlardan mesaj ve telefon bekliyorum..ciddiyseniz bana mutlaka ulaşın…hayatıma yakışacak ve beni kuralsız,çıkarsız ve artniyetsiz sevecek ciddi,dürüst,sağlam karakterli ve helal süt emmiş bir bayanla tanışmak ve evlenmek istiyorum…05356024728 ve 05433064608 murat KAVALCI”
    “EVLENMEK İSTEYEN VE CİDDİ BAYANLARDAN MESAJ VE TEL BEKLİYORUM..İSTANBULDA KENDİ EVİMDE YALNIZ YAŞIYORUM..ÖZEL BİR HASTAHANEDE GÖREV YAPIYORUM…YAŞIM 33…BOYUM 173…KİLOM 65…SEVGİ VE SAYGIYA DEĞER VEREN BAYANLARDAN TELEFON BEKLİYORUM….MURAT..05356024728 ve 05433064608.......

    YanıtlaSil
  4. Slm ben Murat ..Evlenmek istiyorum..Niyetim ciddi..Benim gibi niyeti gerçekten ciddi ve gerçekten Samimi olan ve çıkar menfaat peşinde olmayan, ciddi ve dürüst evlilik düşünen bayanlardan mesaj ve telefon bekliyorum..Kötü alışkanlığım yok..ciddiyseniz bana mutlaka ulaşın…hayatıma yakışacak ve beni kuralsız,çıkarsız ve artniyetsiz sevecek ciddi,dürüst,sağlam karakterli ve helal süt emmiş bir bayanla tanışmak ve evlenmek istiyorum…05356024728 ve 05433064608 murat ”
    “EVLENMEK İSTEYEN VE CİDDİ BAYANLARDAN MESAJ VE TEL BEKLİYORUM..İSTANBULDA KENDİ EVİMDE YALNIZ YAŞIYORUM..ÖZEL BİR HASTAHANEDE GÖREV YAPIYORUM…YAŞIM 33…BOYUM 173…KİLOM 65…SEVGİ VE SAYGIYA DEĞER VEREN BAYANLARDAN TELEFON BEKLİYORUM….MURAT..05356024728 ve 05433064608.......

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..