Ağız yarası nasıl geçer,ağız yaralarına ne iyi gelir ? - Netividi

Ağız yarası nasıl geçer,ağız yaralarına ne iyi gelir ?




ağız,ağız yarası,ağız yaraları,ağız yarası nasıl geçer,ağız yaralarına ne iyi gelir,ne,ne iyi gelir,nasıl geçer,tedavisi
ağız yarasına ne iyi gelir
Ağız yarası nasıl geçer ?

Ağızda yara neden olur bilmiyorum ancak ben ne zaman grip olup boğaz ağrısı ateşlenme vs gibi hastalansam ağzım da yaralar oluşuyor..Sanırım yüksek ateşten dolayı oluyormuş neyse nedeneni bilmiyorum ancak tedavisi için bir şey keşfettim..Tabiki ağzınız yara olduğunda da ilk önce en yakın sağlık kuruluşuna gidip hekim tavsiyesiyle eczaneden ilacınızı alın eczanede ağız yarası için mutlaka gargara felan satılıyordur..Ancak şu anda eczaneye gidecek durumunuz yoksa ve evde ağzınız yara olduğu için dolanıyorsanız size tavsiyem yarım çay bardağı kekik suyu ile ağzınızı gargara yapmanızdır..İnanın çok faydası oluyor yarım çay bardağı miktarda ki kekik suyunu ağzınızın içinde özellikle ağzınızdaki yara olan yerlere doğru gargara yapıyorsunuz ağzınızın içini iyice yakıyor ancak sonra büyük bir ferahlama yaşatıyor.Kekik suyu da her evde bulunan bir şey değil gerçi ancak yinede varsa evde yada komşunuzda kekik suyu yarım çay bardağı bile işinizi görür sizi rahatlatır tavsiye ederim...


1 yorum:

  1. roka yenilirse iyleşmesini hızlandırdığını farkettim.her seferinde roka yiyiyorum.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..