Wireless kablosuz ağıma kaç kişi bağlandığını nasıl öğrenebilirim ? - Netividi

Wireless kablosuz ağıma kaç kişi bağlandığını nasıl öğrenebilirim ?




wirelles ağına kimler bağlı,kaş kişi ağımı kullanıyor
ağımı kimler kullanıyor
Ağıma kimler bağlı nasıl öğrenilir ?

İnsanın başına gelmeden bilemiyor bazı şeyleri.Geçenlerde internetim çok ağırlaşınca merak ettim acaba benim haricimde kaç kişi internet ağıma bağlanıyor diye.Çünkü binada bir komşuya şifremi vermiştim.Şüphelenince araştırdım ve bu konuda bir video hazırladım aşağıdaki videodan wireless kablosuz ağınıza kaç kişi şu anda bağlanıyor anlık olarak görebilirsiniz.Aşağıdaki video anlatımda airties modem örnek alınarak hazırlanmıştır.Başka modem türlerinde modem arayüzüne giriş ip numarası farkılılık gösterebilir.Bu konuda Modem arayüz ip numarasını öğrenme hakkında hazırladığımız videoyu izleyin.Benim internet ağıma 2 kişi bağlanıyor şu anda anlık olarak zaten aşağıdaki videoda gördüğünüz üzere kablosuz kısma gelince 2 adet mac adress gözüküyor.Bu arada bir hatırlatma yapmakta fayda var mesela mobil olarak telefonunuzdan wirelles şifresini girerek ağa bağlandınız ama şu anda interneti kullanmıyorsunuz yani internet mobil telefonunuzdan kullanıma hazırsa onun mac adressine gözüküyor yani orda şu anda online internete giriyor gibi gözüküyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..