Varmısın yokmusun başvuru,show tv ahmet çakar var mısın yokmusun - Netividi

Varmısın yokmusun başvuru,show tv ahmet çakar var mısın yokmusun




varmısın yokmusun 2013 sohw tv
Varmısın Yokmusun Show tv başvuru 2013

Acun ılıcalının sunumuyla show tv ekranlarında Türkiye televizyon tarihinin en çok izlenen ,en başarılı yarışması olan varmısın yokmusun yeni sezonda eylül 2013'te Ahmet çakarın sunumuyla tekrar ekranlara dönüyor..Yarışmacılar ahmet çakarın sunumuyla 500 bin kazanmak için şanslarını deneyecek..Biliyorsunuz var mısın yok musun aynı zamanda en çok başvurulan yarışma..O yüzden elinizi çabuk tutun ve aşağıdaki linke tıklayıp başvuru formunu bir an önce doldurun zira binlerce kişi başvuracaktır şansınızın artması için ön sıralarda olursanız sizin için iyi olur..Ancak başvuruyu yaparken biraz sıradışı olun diğer başvuran insanlardan sizi ayıracak özelliklerini belirttin...Varmısın Yokmusun Başvuru


27 yorum:

  1. yarışma zamanım geldi kutumda büyük hissediyem.haydi haydi şimdi tam zamanı varmısın yokmusuna cağır beni melek avcı

    YanıtlaSil
  2. varmısın yokmusun yarışmasının birinci bölümünü izledim.daha önce yayınlanan varmısın yokmusun yarışmasında yarışmacı olan uluç beyle ayhan beyi yine yarışmacı olarak görünce nekadar şanşlı olduklarını düşündüm.lakin ilkkez varmısın yokmusun 2013 yarışmasına başvuru yapan bizlerin şansının olmadığını düşünüyorum önceki yarışmada ve şimdi uluç bey ve ayhan bey nasıl başvurularının kabul olundu ddiğer kanallarda da yayınlansa orada da yarışmacı olarak uluç beyi ve ayhan beyi görmek mümkün olsa gerek.bende o yarışmada olmayı isterdim baş vuru yaptım bekliyorum.melek avcı

    YanıtlaSil
  3. ben kenan şamüzüm ben her seferinde yazdığım gibi ben çok bunalımdayım haciz borçlarım yüzünden ailem,ile aram bozulmaya başladı hacizin biri geliyor briride gidiyor üçü çocuğum var iki tanede yeğenim var yanımda kimse istemez değilmi üç çocukla bir yuvanın eriyim gitmesiniahmet abi bir kayserili daha çok değil varmısın yokmusun yarışmasına telefonlarınızı bkl ben telefon numaram her yerde var burada olsun ararsınız bkl de 0539 557 34 61

    YanıtlaSil
  4. ben gani kaya küçük yaşta babamı kaybettiğim için aileme ben bakıyorum.bir işim olmadığı için zor şartlarda gaçiniyoruz ama hiç bir zaman umudumu allahtan kesmedim ve varmısın yokmusun yarışması hayat mücadelemi ve yaşam şartlarımı(koşullarımı)beni olduğum bu konumumdan tamamen farklı bir konuma kavuşturacağına ve benim için bir şans olduğuna inanıyorum.varmısın yokmusun yarışmasına başvurumu yapmışım beni aramanızı bekliyorum telefon numaram 05432166448 teşekkür ederim iyi günler.

    YanıtlaSil
  5. Boşuna başvurmayın,her yarışmada olduğu gibi torpillileri,sorun çıkartmaya meyilli kişileri çıkartıyorlar.Örnek Güngör(fear factor)
    adlı şahıs.Bu kişiler binlerce kişinin başvurduğu yarışmalara tesadüfenmi tekrar tekrar katılıyorlar.

    YanıtlaSil
  6. ne yazam bılmıyorum ne yazam yazıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Sadece aileme güzel bir hayat ve yaşam sunmak istiyorum ve hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  8. @Adsızinşallah birgün hayallerini gerçekleştirirsin dostum..

    YanıtlaSil
  9. @gani kayakardeşim inşallah iyi bir işe girer ve kendine ve ailene iyi bakabilecek duruma gelirsin..Ancak yanlış yere yazmışsın bunları http://www.varmisinyokmusun.com.tr/basvuru.asp şu linke gir ve başvuru formunu doldur buraya yazdıklarını da forumda belirtebilirsin...İnşallah çağırırlar

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben 19 yaşındayım ve bu yarısmaya herkes gıbı çok katılmak ıstıyorum. neselı konuskan ve bulundu ortamda kı ınsanların dıkkatını ceken bırıyım herkesoın bana ısınacagından supem yok ınsallah bana da şans güler

    YanıtlaSil
  11. ahmet bey selam olsun
    niye her kanalda yarışmacı olan ayhan ve uluç orada sizce bukadar sanşlımılar ne dersiniz.ayris

    YanıtlaSil
  12. @Adsızpozitif,eğlenceli bir kişi olduğunuzu düşünüyorsanız yukarıdaki verdiğimiz linkten fotoğraflarınızla birlikte başvurunuzu yapın..

    YanıtlaSil
  13. @Adsızkardeşim yarışmacı seçiminde hakkaniyet arama sonuçta bu bir yarışma programı ve bu program millete para kazandırmaktan çok para kazanmak için var..Demekki programın yapımcısı,yönetmeni ayhan ve uluç'un ekranda izleyenlere cazip geleceğini düşünüyor..

    YanıtlaSil
  14. he evet para kazanmak için yapılmış bir proğram kazandırmak için değil tabiki öyle.daha başka cazip yüzlerle daha cok para kazanmayı düşünmüyorlarmı?diyorsun ne tividi

    YanıtlaSil
  15. show tv lutfen, varmisin yokmusun programini sunan; ahmet cakari;degistirip baska bir yetenekli sunucu koyarsaniz,programin tadi yerine gelicek,...adam yarismacilari ve studyodaki seyircileri maymun gibi oynatiyor,...ve boyle sunucuya boyle yarismacilar diyorum onlarida cok laubali buluyorum maalesef....

    YanıtlaSil
  16. @huriye anladığım kadarıyla ahmet çakarı hiç sevmiyorsunuz huriye hanım..Peki ya sizin öneriniz kim yani acundan sonra varmısın yokmusunu kimin sunmasını isterdiniz ?

    YanıtlaSil
  17. evlencez ahmet bey para lazım onun için herkez gibi bende çok katılmak istiyorm bu yarışmaya sizin olduğunuz bi yarışmada yarışmak benim için onurdur

    YanıtlaSil
  18. @Adsızkardeşim burası ahmet çakarın varmısın yokmusun programına başvuru yeri değil..Yarışmaya katılmak istiyorsan yukarıdaki yazının içinde başvurmak için tıkla yazan yere tıklayıp varmısın yokmusununun show tv deki resmi web sitesinden başvurunu yap başvuru formunada evlilik yapacağından dolayı paraya ihtiyacın olduğu gibi özel durumunuda paylaş inşallah çağırırlar...

    YanıtlaSil
  19. yenı ewlendım borclarım cok onun ıcın katılmak ıstıyom ahmet beylede yarısma cok guzel gecer amacım borclarımdan kurtulup guzel bı ew almak

    YanıtlaSil
  20. pekı cok saolun ınsallh

    YanıtlaSil
  21. @AdsızAllah bir yastıkta kocatsın kardeşim..Başvurunu yukarıdaki linkten yap umarım yarışmaya davet ederler iyi bir para kazanıp borçlarından kurtulursun...

    YanıtlaSil
  22. Varmisin yokmusun 2013 cok s|k|c|

    YanıtlaSil
  23. @Adsızhaklısın hep aynı şeyler artık sıkıyor ilk yayınlandığında çok iyiydi ama şimdi devamlı kendini tekrarlıyor daha kötüsü eski günlerinin kötü bir kopyası halinde programın devam etmesidir.Fazla dayanamaz yakında yayından kaldırılır bence..

    YanıtlaSil
  24. bence her şey cok güzel böyle devam...ve en önemlisi bu yarışmada ola bilmek...

    YanıtlaSil
  25. @Adsızelbette bu yarışmada olabilmek önemli ama yukarıdaki yorumlardan da anlaşılacağı üzere herkes ihtiyacından dolayı para kazanmak için bu yarışmada olmak istiyor paraya ihtiyacı olmayan, zevk için katılanlara duyrulur :)

    YanıtlaSil
  26. katılmak istiyorum yarışmaya Burak aksu 19 gebze kocaeli 538 265 33 02

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..