Sevgiliye ramazan bayramı mesajı,sevgiliye en güzel 10 bayram mesajları - Netividi

Sevgiliye ramazan bayramı mesajı,sevgiliye en güzel 10 bayram mesajları




sevgiliye bayram mesajları,sevgiliye ramazan bayramı mesajları,sevgileye bayram mesajları 2013
sevgiliye bayram mesajları 2013
Sevgiliye Ramazan Bayramı Kutlama Mesajları 

İnsanın sevgilisi olması da çok zahmetli oluyor çoğu zaman..Önemli günlerde sevgiliye nasıl mesaj çeksem diye düşünüyor..Maşallah ülkemizde de önemli günlerden bol bişey yok bayramlar,kandiller,evlilik yıldönümleri,yılbaşı,doğumgünü vs bu liste uzar gider.Tüm bu özel günlerde sevgilinize en anlamı en güzel kısa mesajı çekmek istiyor insan.İşte bu ramazan bayramında en güzel mesajları siz sevgilinize çekeceksiniz.Bu siteye girmekle doğru bir adım attığınızı söylemek istiyorum :) Neyse aşağıdaki sevgiliye yazılacak bayram mesajları internette bulduğum mesajlardır.Yani kendi kafamdan uydurmadım internette ki en popüler sevgiliye bayram mesajlarını bir araya topladım ve top 10 yaptım aşağıya listeledim.Bazıları sade çok basit gibi duruyor ama öyle kısa mesajların karşı tarafta daha büyük etki yarattığı deneylerle tespit edilmiştir.
  • Seni seviyorum birtanem bayramın mübarek olsun birlikte nice güzel bayramlar geçirmemiz temennisiyle İyi bayramlar Aşkım.. 
  • Aşkım bugünde hayatımdasın bugünde kalbimdesin bayramın kutlu olsun seni çok seviyorum.
  • Sevgi pınarında koşarcasına mutlu bir bayram geçirmen dileğimle, bayramın kutlu olsun aşkım.
  • Sevgilim bugün ve bütün bayramlar beraber olmak umudu ile bayramın kutlu olsun.
  • Yeni elbiseler, yeni umutlar yeni heyecan ve gülücüklerle hoş geldin bayram. Bana ve tüm sevdiklerime hoşgeldin. Bayramın kutlu olsun sevgilim.
  • Her bayram sabahı gökyüzünde yıldızlı kandiller yanar ve inan bütün gönülleri aydınlatırlar. Bayramın kutlu olsun, neşe ve umutlarınız beyaz olsun.
  • Bayramın kutlu yüreğin umutlu, umutların atlı, sevdan kanatlı, mutluluğumuz katlı, sofranmız tatlı, mekânımız tahtlı, ömrün bahtlı olsun Sevgilim..
  • Her tomurcuk yeni bir gülün, her gül yeni bir baharın, her bayram yeni rahmetlerin habercisidir. Mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlara....
  • İslamın nurlu güneşi kalbine dolsun, makamın cennet hz. Muhammed komşun olsun, günlerin mutluluk, gönlün saadetle dolsun bayramın mubarek olsun Sevgilim.
  • Aşkım Sema kapılarının açık olduğu bugünde heybende tohum tohum dua menekşeleri saçman temennisiyle hayırlı bayramlar dilerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..