Fotoğraf arka plan resim değiştirme videolu anlatım izle - Netividi

Fotoğraf arka plan resim değiştirme videolu anlatım izle




resim fon değiştirme,fotoğraf arka plan değiştirme,resim düzenleme programı indir
photoscape indir
Fotoğraf Arka Plan Değiştirme Programı İndirin
Cep telefonuyla yada fotoğraf makinasıyla güzel bir resim çektiniz ancak arka plandaki görüntü resmin bütün karizmasını çiziyor.İnsanın başına çok sık gelir böylesi durumlar tam iyi bir pozunuzu yakalamışsınızdır tam facebook profil resmi yapacaksınız ancak arkadaki çirkin görüntü çektiğiniz resmin havasını bozuyordur.İşte böylesi durumlarda size Photoscape bu iş için biçilmiş kaftandır.Resim düzenleme programları arasında photoshopa göre hem yüklemesi kolay hemde kullanımı rahattır..Photoshop daha profosyoneller için ancak photoscape ile de  photoshopda yapabileceğiniz hemen hemen herşeyi yapabilirsiniz.Aşağıda resim-fotoğraf arka plan fonu nasıl değiştirir çok basit bir şekilde anlattım.Biraz aceleyle yaptığım için oldukça amatörce oldu hiç özenmeden bi kere de yaptım siz benim gibi değil tabiki özene-bezene yapacaksınız sizinki çok daha güzel olacaktır.Photoscape programını indirmek için buraya tıklayın.Programı indirip kurduktan sonra aşağıdaki videodaki adımları izleyerek resminizin arka plan görüntüsünü istediğiniz bir arka plan fon resmiyle değiştirin.Kurulumda ve arka plan değiştirmede takıldığınız yada yapamadığınızı bir şey olursa yorum olarak bize sorun yardımcı olmaya çalışırız..
Photoscape İle Resim Arka Fon Değiştirme Video



1 yorum:

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..