Avea her yöne 5000 ( beşbin ) sms nasıl yapılır ? - Netividi

Avea her yöne 5000 ( beşbin ) sms nasıl yapılır ?




avea her yöne 5000 sms
Avea her yöne 5 bin sms paketi nasıl yapılır ?

Avea gerçekten rakipleri vodafone ve turkcelle göre oldukça ucuz..Evet hizmet kalitesi Turkcell kadar iyi değil ama bence sorun değil..Sonuçta her yerden çekiyor artık avea..Ben yeni avea geçmiş biri olarak yıllarca kazıklandığımı avea geçtikten sonra anladım..Turkcell yıllarca iyi kazıklamış diyorum şimdi kendi kendime..Avea gerçekten çok daha ucuz..Şimdi gelelim özellikle sevgililerin tercih ettiği her yöne 5000 sms paketi nasıl yapılır..Gerçi son dönemde android telefonların yaygınlaşması ve whatsapp gibi bir nimetin ortaya çıkmasıyla işlevini kaybetti ancak whatsapp'ı olmayanlara mesaj göndermek için her yöne 5000 sms harika birşey...Avea da her yöne 5000 sms 30 gün boyunca sadece 10 tl...Avea Her yöne 5000 sms tarifesinden yararlanmak için telefonuzdan mesaj yazma kısmından "5000 SMS" yazıp 5555'e gönderin..


16 yorum:

  1. harika konuşm apkaetlerindede kampanyalar artırılırsa çok daha memnun kalacağız ;)

    YanıtlaSil
  2. Lan para için niye milleti kandırıyorsunuz her yone değil bu tarife şeref yok ki

    YanıtlaSil
  3. @AdsızDostum bi yanlışlık yapmışız bizde insanız,sana insan gibi yanlış yazmışsınız deyip doğrusunu yazmak yakışırdı.evet yukarıda verdiğim şekilde 5bin yazıp "3900" a gönderince sadece avealılarla 5 bin sms oluyormuş şimdi düzelttim her yöne olması için ayda 10 tl'ye "5000 SMS" yazıp 5555 göndermeniz gerekiyor.Tüm ziyaretçilerimizden bu hata için ben özür dilerim..Yukarıdaki yazıyı şu anda güncelledim..

    YanıtlaSil
  4. Heryöne bi paket mi bu

    YanıtlaSil
  5. Kardeş sadece avea içi diyor ama sitesinde.

    YanıtlaSil
  6. Her YONE mi yoksa avea içi mi anlamadım

    YanıtlaSil
  7. süpermış haberm yoktu

    YanıtlaSil
  8. Ya ben seç paketlere üye değilm o yüzden olmuyo bizim ki can değil mi bizde 10 tl vercez ama neden bize 5000 sms heryone olmuyo

    YanıtlaSil
  9. YApiyor m ama olmuyo nasil yapcaz

    YanıtlaSil
  10. Bu cok guzel bi pakett artik sevgilimle daha rahat konusabilicm

    YanıtlaSil
  11. bende aynı böyle yazdım ama smssm olmadı :(

    YanıtlaSil
  12. arkadaşım hattını yeni aveayataşıdı sms paketi olmuyo ama bi bilgisi olan varsa acil yorum yapabilir mi ??

    YanıtlaSil
  13. S.E.C ek paketlerden nasil faydalanilir ?

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..