Abdulalah avcı neden istifa etmiyor ? - Netividi

Abdulalah avcı neden istifa etmiyor ?




abdullah avcı istifa
Milli takımlar teknik direktörlüğüne Abdullah acı getirildiğinde desteklemiştim.Çünkü istanbul büyükşehir belediye de uzun yıllar başarılı olmuş,başarıya aç,genç bir teknik adamın ödüllendirilip ülke futbolunun en tepesine hoca olarak görevlendirilmesi iyi birşey diye düşünüyordum.Ancak Abdullah avcı beklenen başarıyı gösteremedi ve başarısız oldu.Şu anda derhal istafa etmesini eğer istifa etmekte direnirse Türkiye futbol federasyonu tarafından işine son verilmesi gerektiğini düşünüyorum.Çünkü Abdullah avcı öyle bir teknik direktörkü kendi başarısızlığını dahi kabul etmiyor ve milli takımdaki başarısızlığı türk futbolunun kötü gidişene bağlıyor.Oysa ki milli takımımızda Arda Turan,Emre Belözoğlu,Burak Yılmaz,Volkan Demirel,Gökhan Gönül gibi avrupa standartlarında futbolcular varken romanyadan,maceristandan daha kötü durumydaysak bunun tek sebebi teknik adamın başarısızlığıdır.Ve bu tecrübeden sonra anladım ki milli takım hocaların tecrübe kazanacağı yer değildir.Genç tecrübesiz hocalar milli takımın başına getirilmemeli.Olmuş hocalar getirilmeli.Aynı şekilde milli takımların alt yapıdan oyuncu yetiştirmek gibi bir derdi de olmamalı.Olmuş,hazır oyuncuları bir araya getiren kurum olmalı.Şimdi abdullah avcının ne zaman istafa edeceğini çok merak ediyorum doğrusu..Birisi Abdullah avcıya başırısız olduğunu ve bu yüzden istafa etmesi gerektiğini söylemeli...Zira milli takım kapasitesinin çok altında futbol oynuyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..