2014 kaban modelleri,2014 Yılının Moda bayan kaban modelleri - Netividi

2014 kaban modelleri,2014 Yılının Moda bayan kaban modelleri




kaban modelleri,bayan kaban modelleri,2014 bayan kaban modelleri,2014 kaban modelleri,moda kaban modelleri,moda,2014,kadın,bayan
bayan kaban modelleri 2014
1 Yılı daha geride bıraktık..Daha dün gibi hatırlıyorum 2013 kışının moda kışlık bayan modellerini paylaşmıştım ne çabuk geçiyor 1 sene....2014 yılının bayan kaban modelleri görücüye çıktı..Ben yandaki yeşilli kabanı çok beğendim..Daha doğrusu ancak kabanın mı daha güzel yoksa kabanın içindeki manken mi onun kararını veremedim doğrusu... :) 2014 yılının trend renkleri ise aşağıdaki video slayttan da gördüğüz üzere yeşil,kırmızı,krem,mürdüm gibi renkler olacak...Aşağıda 12 adet bayan kaban modelini bir video slayt olarak hazırladım her 5 saniyede 1 resim değişecektir..Resimleri bilgisayarınıza indirmek için ise Resimleri İndir'e tıklayın ve 15 saniye bekleyin daha sonra yüklemek için buraya yazan yere tıklayıp bilgisayarınızda istediğiniz bir yere resimleri indirin..Resimler winrar ile sıkıştırılmış olarak bilgisayara inecek inen dosyayı açmak içn winrar programının yüklü olması gerekiyor..Winrar yüklü ise indirdiğiniz dosyaya sağ tıklayıp buraya çıkart deyin resimler açılacaktır...


5 yorum:

  1. bu kabanı nerde bulabilirim

    YanıtlaSil
  2. evet bu kabanı nerden alabiliriz bu konuyla ilgili bilgi verirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  3. yeşil kaban online sipariş veriliyor mu bi yardımcı olsanız

    YanıtlaSil
  4. @AdsızMaalesef hanımefendi online satış yapmıyoruz

    YanıtlaSil
  5. yeşil montu nerde bulablrz cvp lütfen!!

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..