Sevmeyen sevgiliye mektup,sevgiliye duygu yüklü duygusal mektup - Netividi

Sevmeyen sevgiliye mektup,sevgiliye duygu yüklü duygusal mektup




sevmeyen sevgili,ayrıldığın sevgiliye mektup,sitem mektubu,veda mektubu,duygusal sevgileye mektup
ayrıldığın sevgiliye sitem mektubu
Merhaba Sevdiğim ;
Bugün hayatımın en zor anını yaşadım ayrıldık sen bırakıp gittin beni;Ardına bakmadan gözyaşlarımı takmadan seni seven kalbimi sevmeden gittin;Sana o gün kipriklerim arasından çektiğim fotoğrafına bakmaya çalıştım Ard arda akan yaşları tutamadım.Mutluydık biz mutlu ve huzurluyduk Daha dün seni çok seviyorum demiştin ayrılmayacağız demiştin Biz farklıyız demiştin hayır ! Farklı olan hiçbirşey yoktu Sende onlar gibiydin kabimi hiç düşünmeden kırıp geçtin farklı olan hiç bir şey yoktu tıpkı olmayan aşkımız gibi aslında bir aşk vardı hayallerimizde bir aşkımız vardı doğmayan kızımız vardı sen, o doğmamış kızımıza kıydın, hayallerime kıydın kalbimdeki sana kıydın.Sen bana kıydın be bana.Mutluluğumuzu çaldın daha yaşanacak geleceğimizi anılarımızı yok ettin.Hayatımı maffettin gecelerimi zehir ettin, gözümde yaş kalmadı ağlamaktan kalbim ağrıyor yine bak üzülürdün ya ağrıdığında şimdi de gülsene rahatsızken ben geç yazdığımda merak ederdin ya bişey mi oldu diye şimdi de rahatsızım yine merak etsene her sabah her sabah günaydın mesajı atardın ya sevdiğim benim sabahlarım güzel geçerdi şimdi uyanıyorum telefona bakıyorum bakıyorum....Gece olduğunda aşkım uyuyabilirmiyim dediğinde uyurduk ya bekliyorum gece o saatte o mesajı bekliyorum biliyorum atmayacaksın ama ben yine de bekliyorum özlüyorum evet deli gibi özlüyorum seni seni seviyorum demelerini ansızın gelen uykularını işinin çıkmalarını söz dinlemelerini kavgalarımızı gülüşlerini ben seni çok özlüyorum Ama unutacağım seni unutacağım ben gülüşlerini beni sinir edişlerini unutacağım ben hayatımın maffeten adamı geçmişimizi gelecekteki düşüncelerimizi seninle ilgili hayelleri unutacağım.Hoşçakal sevdiğim hoşçakal...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..