Recep tayyip erdoğan şiirleri beni yakışına şiiri dinle - Netividi

Recep tayyip erdoğan şiirleri beni yakışına şiiri dinle




recep tayyip erdoğan,tayyip erdoğan,şiir,beni yakışına şiiri,dinle
tayyip erdoğan şiir
Bilmiyorum herkes farkında ama gerçektende 21.yüzyılın görüp görebileceği en büyük lider şu anda Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Recep Tayyip Erdoğandır.Çok şanslı bir nesiliz ki bize denk geldi.Her 100 yılda bir çıkar böylesine liderler o yüzden kıymetini bilelim.Allah gecinden versin başbakanımız öldüğü zaman onun ne kadar muhteşem bir lider olduğunun farkına herkes varacak ancak iş işten geçmiş olacak.Halkı için çalışan,halktan biri olan başbakanımıza sahip çıkalım.Bir avuç çapulcu gezi olaylarını bahane ederek milletin özgür iradesiyle 3 seçimdir başbakanlık koltuğunda oturan millete hizmet eden bu yürekli insanı indirmeye çalıştı..Neyse ki başaramadılar başaramayacaklarda...2014 yılında Başbakanı Reisi Cumhur olarak görmek istiyorum.Zira o makamı en çok hak eden siyasetçidir.Recep tayyip erdoğan çok iyi şiir okuduğunu bilmeyen yoktur herhalde ancak bir şiir kasedi olduğunu bilmeyen çoktur çok güzel şiirleri var ancak benim en sevdiğim şiir beni yakışına şiiridir aşağıda videosunu koydum lütfen dinleyin ve dinletin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..