Ana içeriğe atla

Murat boz müslüman mı,murat boz ve Ulliminati ilişkisi



murat boz,murat boz inançsız mı,murat boz allah yok,murat boz atesit mi
murat boz müslüman mı
Murat boz hakkında sözlüklerde ve internette bir dedikodudur dolanıyor.Murat bozun illiminati mesajları içeren video klipleri ve para yok şarkısına dayandırılarak müslüman olmadığı iddia ediliyor.Gerçekten müslüman mıdır değilmidir aslına bakarsanız bizi ilgilendirmez ve kimse hakkında zanna bulunmak istemeyiz.Murat boz'un inancı,Allaha inanıp inanmadığı kendi sorunudur başka bir dinden veya atesit olmasına da saygı duymamız gerekir.Ancak Murat boz şunu unutmamalıdır ki müslüman bir ülkede sanatını icra ediyor ve şarkılarını çoğunlukla Allaha inanan müslüman gençler dinliyor 2009 yılında çıkartığı albümündeki "para yok" adlı şarkısında Şans yok cepte para yok Ev araba yok, yok Allah yok ,Boşver akışına bırak ,herşeyi inceldiği yerden kopsun nakaratıyla inançsızlığı telkin ediyor.Ve yine aynı yılda çektiği video klip illiminati sembolleri içeriyor.Tekrar ifade etmekte yarar var şayet murat boz inançsız ise buna hepimiz saygı duyarız ancak gençleri inançsızlığa özendiren şarkı ve klipler yapmasını hoş karşılamamalıyız.Bu konuda rahatsızlık duyanlar tepkisini murat boz konserlerine gitmeyerek,albümlerini satın almayarak gösterebilir.Murat boz'un bu konuda bir açıklama yapması gerekiyor.Bu zamana kadar bu konuda bir açıklama yapmaması da şüphesiz hayranlarını düşündürüyor.

Yorumlar

  1. Çok saçma şarkıyı biraz dikkatli dinleyin hiç alakası yok

    YanıtlaSil
  2. @Adsızyok Allah yok ne demek o zaman saçma diyorsun ama..

    YanıtlaSil
  3. Allah varmiymis

    YanıtlaSil
  4. Orda inançsızlığı ifade ediyo kimse murat boza o şarkıyı silah zoruyla söyletmedi inancı olsa o şarkıyı söylemezdi

    YanıtlaSil
  5. SANA NE BENİ İLGİLENDİRİYOR. SEN BU KONUDA BİLGİ VER ÖNCE.

    YanıtlaSil
  6. murat yorum yap gerçeği bileli

    YanıtlaSil
  7. allah yok diyorsa biz nasıl var olduk bu evren nasıl var oldu

    YanıtlaSil
  8. doğru söylüyorsun kardeş bence muratın bizi tatmin etmesi lazım hadi murat kesin bir açıklama yapta kimi sevdiğimizi bileli

    YanıtlaSil
  9. Murat Boz hayranıyım evet ama bence yukarıda söylenenler oldukça doğru. Gençliği yani beni, bizi inançsızlığa itmemesi lazım. Eğer Müslümansa mesleğini Müslümanlığı yaşayarak, illimünatiyi desteklemeden yapsın. Eğer Müslüman değilse de saygı duyarım ancak bunu, imanını ya da imansızlığını mesleğine yansıtmasın. Türk gençliğine yanlış örnek olmasın. Ha bir de kendini Müslüman zannetip, kafir olanlardan ise -bu bir insanın başına gelebilecek en kotü şey ALLAH kimseye öyle iman vermesin- ruhunu bir silkelesin ve ben kimim deyip, nefsini öldürmeye çalışsın. Unutmasın ki tanrı ALLAH'tır. Şu üç günlük dünyadaki hevesler, istekler, kızlar, eğlenceler değil. Ahiretini buna adamasın. Bu uğurada harcamasın inşallah. tabii bizi ilgilendirmez iman seviyesi ama yukarıda da denildiği gibi türk geçliğine yanlış örnek olmasın!!!

    YanıtlaSil
  10. Çok haklısın kardeş. Neymiş efendim çocuk için, nikaha gerek yokmuş. VAR sebebini söyleyeyim: Eğer Müslümansan; o nikahı kıymaya gerek var.
    Eğer Müslüman değilsen; Müslümanlara saygılı olmak zorundasın. Neyse madem nikah kıymıyorsun bunu iyi bi şeymiş gibi duyurma bari. Tabii çağdaş bir insansan Müslümanlara saygı duyarsın...

    YanıtlaSil
  11. Çok doğru kardeşim.

    YanıtlaSil
  12. çok haklısınız murat boz ALLAHA inanmıyorsa dövelim onu Ayıp kardeşim bizde Müslümanız kardeşim

    YanıtlaSil
  13. Biraz daha açıklayıcı olsaydı keske

    YanıtlaSil
  14. saçma sapan şeyler yazmayın yeter bee trkçenizde mi yokk orda yok allah yok derken hiç biseyim tok demek istıyo siz kıt olabılırsız ama adamı böle suçluyamazsınızz ne yani bnde bazen yok allah yok diyorum bnde mi iluminatımıyım çokk saçmaaa he bide bnde onun hayranıyım dıyosunuz siz babayi onun hayranısınız adamın asabını bozmayın hadı dıyelım sızin beynınız yok o zamn konserınde nıe ezan okunurken muzığı kesıo ee tabi siz dersiniz hava atmak için muratıda kendiniz gibi sanmayın eğer murat bozu tanımıyosanız hayranı olmayın antiis olun o zmn daha inandırıcı olursunuz bi daha da murat boza yalan yanlş şeler sölemeyin adamı bos yere uzmeyın yeterr beeeee adam olunn muratı çekemiyosunuz anladım ama laf atmayın ve ona inanmıyan onun hayranı olmasın bn mbfcdenim öle kardeş istemıom yeterrrr ondan uzak durun....

    YanıtlaSil
  15. evet bende murat boz hayranıyım ve sanada katılıyorum bizi inançsızlığ sürüklememeli ama ya başka bir sebebi varsa bunlar tehtitte olabilir herşeyde olabilir

    YanıtlaSil
  16. orada elinde hiç bişeyin elinde olmadığını belirtiyor

    YanıtlaSil
  17. Sebatayist ve mason sanatci ve is adamlari malesef en cok musluman ulkelerde kendilerini kabul ettirip sesi veya ticaretleri ile kendi mason veya yahudi localarina cok ciddi parasal destek sagliyorlar. Amaclari sozde kendilerine vaad edilen topraklari isgal etmek. Turkiyenin bir kismida buna.dahil, ama insanlar o kadar buyulenmis ve vurdum duymaz olmuski xanli xanli gorseler bile cok gecmez 2 gun sonra hersey eski haline.doner. birde suna saygi duy buna saygi duy allahsiza kitapsiza saygi duylardan basimiza geldi ne geldiyse. Insanlara daha inanclara saygim elvette car ama hain ve isgalci hal tavir ve zihniyetlerine zerre saygim yok. Lanet olsun islam ve musluman dusmanlarina. Rgds

    YanıtlaSil
  18. Allah yok demiyor yok Allah yok diyor. Yani Allah'a hiçbirşey olmadığını söylüyor

    YanıtlaSil
  19. bizene kim müslüman kim deyil öteki tarafda herkez kendisi vericek hesap murat bozda kendisi vericek biz allaha karşı kuluk görevimizi yapasak iyi olur

    YanıtlaSil
  20. Sikerim yalanınızı ben yiğeniyim camiyede gidiyor namazda kılıyor niye yalan atıyorsunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Malın satılması için dua,bir malın tez satılması için okunacak dua

 Malın çabuk satılması için okunacak dua

Arsa,Araba,ev yada herhangi bir değerli malınızı satmak istiyorsunuz ve satışa çıkardınız ancak bir türlü alıcı çıkmıyor yada tam değerini veren kişiler çıkmıyor ise aşağıdaki duayı o malın üzerine okursanız o malı tez elden,değerince satmanıza yardımcı olur.O yüzden bir malı tez elden satmak istiyorsanız,o malın üzerine 7 defa duha suresi ve 7 defa fil suresi okuyun ve üfleyin yücü Allahın izniyle en kısa zamanda o malınız satılacaktır.Aşağıda duhan suresi ve fil suresi hem arapça hem türkçe anlamı yazılmıştır.Sureseleri ezbere bilmiyorsanız aşağıdan okuyabilirsiniz.Alllah dualarınız kabul etsin..
Fil Suresi

1.Elem tera keyfe feale rabbüke bi eshaabil fiyl  2.Elem yec'al keydehüm fii tadliyl  3.Ve ersele aley him tayran ebâabiyl  4.Termiyhim bi hıcâaratim min sicciyl  5.Fecealehüm Ke asfim me'küül

1.Rabbin fil sahiplerine neler etti, görmedin mi?  2.Onların kötü planlarını boşa çıkarmadı mı?  3.Onların üstüne ebâbil kuşlarını gönderdi. …

Vajinada şişlik neden olur,vajinada şişlik nasıl geçer ?

Vajinada şişlik nedeneleri nelerdir ? Vajinada şişlik çok sık rastlanılan bir şikayettir.. Eğer yaşınız 20-29 yaş aralığında ise düzenli ilişkiniz var ve vajinanın saat 4 ve 8 yönünde yani sağ veya sol tarafının herhangi birinde şişlik varsa endişelenmenize gerek yok.. Vajinadaki şişlik çocuk olmasını engeller mi sorusu da çok soruluyor onu da peşinen söyleyelim şişlik çocuk olmasını engellemez. Çünkü bu her 100 kadından 2 sinde yaşamında 1-2 defa görülen bartholin absesi denilen bartholin salgı bezinin şişmesi durumudur.Bu bartholin bezleri vajinanızın her iki tarafında bulunur ve vajinanın kuru olmamasını özellikle ilişki esnasında kaygan olmasını sağlayan salgı bezleridir.Bazı durumlarda bu salgı bezlerinin kanalları tıkanır ve sıvı olduğu yerde birikir ve şişlik meydana gelir.Şişliğin geçmesi için sıvının dışarıya akıtılması gerekir. Sıvı dışarıya akıtılmaz ve herhangi bir şekilde enfekte olursa abse yapar ve kist oluşur. Bu şişliğin oluşmasının birçok nedeni olabilir ama en çok r…

Adetliyken saç boyanırmı,adetli iken saç boyatmak diyanet

Adetliyken saç boyatmak hakkında o kadar çok dedikodu var ki halk arasında insan neye kime inanacağını şaşırıyor..İşte bizde en kapsamlı haliyle adet iken saç boyatma hakkında öğrenmeyi isteyeceğiniz sormayı düşündüğünüz her şey soru cevap şeklinde aşağıya sıraladık..
Adetliyken saç boyatmak 
Adetliyken saç boyatılırmı diye sorulan şey esasen abdestsiz iken saç boyatılır mı sorusudur.Yani adetliyken saç boyatılınca abdestsiz olunacağından saç bayasının tutup tutmadığından şüphe ediliyor oysa ki asıl meseleyi kaçırılıyor.Yani kadınlar regl halindeyken yada cünup iken daha genel bir ifade ile gusül abdestleri yok iken saçlarını boyatmak isterlerse buna dinen bir sakınca mahal yoktur.Ancak saç boyasının kına türü olması yani su geçirmesi şarttır.Eğer saçı boyattıktan sonra saça boyadan ötürü su geçirmiyorsa ihtivası gereği o zaman ister adetli olsun ister adetsiz saçı boyatmak caiz değildir.Yani burada asıl mesela adetli olup olmamak değil abdestin tutup tutmayacağıdır.Kadınlar adetliy…

Deniz suyu ile abdest,deniz suyuyla gusül abdesti olur mu ?

Deniz suyu ile abdest alınır mı ?
Malum yaz geliyor neredeyse deniz sezonu açılıyor tatilde olanlar hergün denize girenler deniz suyu ile abdestin alıp alınamaycağı konusunda endişe duyuyorlar öyle ki küçükten itibaren bize öğretilen gusül abdesti için olsun normal namaz abdesti için olsun suyun el değmemiş olması ve saf olmasıydı..Saflıktan kasıt herhalde temizlik olsa gerek...Kuran-ı kerimde abdest almanın amacının temizlenmek olduğu anlaşılıyor zaten Kuranda abdestle ilgili bilgiler iki tane ayette geçiyor.İsteyen bakabilir bunlardan bir tanesi 5 Maide Suresi 6 - 4 Nisa Suresi 43 bu ayetlerden de anlaşıldığı üzere suyun nasıl olması gerektiği konusunda bilgi yoktur ancak peygamberimizden öğrendiğimiz şekliyle biz temiz su ile abdestimizi almaktayız..Deniz suyunun da abdest almamıza mani olmadığını yine peygamberimizden rivayet edilen bilgiler ışığında gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz..Bu konuda da çeşitli rivayetler vardır ancak deniz suyu ile abdest alınmasını yasaklayıcı bir bil…

Kötülüklerden korunmak için dua,kötülüklerden korunma duası

Kötülüklerden korunmak için okunacak dua
Yaşadığımız hayat iyi şeylere olduğu kadar maalesef kötü şeylere de gebe..Hiç kimse bana bir şey olmaz diyemez.1 dakika sonra başımıza ne geleceğini bilemeyiz.O yüzden kötülüklerden korunmak için bol bol dua etmeliyiz ki hep iyilerle karşılaşalım kötülükler bizden uzak dursun.Kötülüklerden korunmak için peygamber efendimizden rivayet edilen bir duaya göre "Her kim her sabah bu duayı okursa, kimsenin ona yolu yoktur. Yani ne zehir, ne sihir (büyü), ne de zalim bir sultan (ya da bir yönetici, patron) ona zarar veremez." diye buyurmuşlardır.Duanın manası nedir bilmiyorum ama peygembar efendimizden rivayet edilen duanın arapçası şu şekildedir :

Bismillâhillezî lâ yedurru mea ismihî şey'un fî-l (ea)rdi ve lâ fis-semâi ve hüves-semîul alîm.

Ses nasıl güzelleşir,sesin güzel olması için ne yapmalı ?

Bir insan sesini güzelleştirebilir mi daha doğrusu şarkı,türkü söylemek için sesinin daha güzel çıkmasını sağlayabilir mi yoksa bu doğuştan gelen bir özellik midir ? Bence bu iş doğuştan gelen bir özelliktir dahası yetenektir..Yani bir insan sesi neyse odur ses güzelleştirme diye bir şey de yoktur yalnızca sesin eğitilmesi vardır..Tabii bu benim fikrim ben yinede sesi güzelleştirdiği söylenen bir kaç öneri verecem burada ancak onların ne kadar işe yaradığını kimse bilmiyorum hiç bir bilimsel karşılığı da yok zannımca ama siz yinede bir deneyin belki faydası olur.. Benim size tavsiyem eğer sesiniz iyi değilse hiç bu işlerle uğraşmayın şarkı söylemek,türkü yada şiir okumak size göre değil demektir..Bu iş yetenek işidir ve her insanın farklı farklı yetenekleri vardır yeteneğiniz yoksa hiçbir zaman olağanüstü işler yapamazsınız.Bu kadar olumsuzluktan sonra şimdi gelelim sesinizi nasıl daha güzel hale getirirsiniz onu açıklamaya bunun için en çok söylenen 3 ses güzelleştirme önerisi;

1- …

Bimer şikayet,bimer başvuru online şikayet yazma

Böyle bir kurumun olduğuna doğrusu çok sevindim..Başbakanlık ileşitim merkezi yani kısa adıyla BİMER kamu hizmetlerinden memnun olmayan vatandaşların şikayet etmek için muhatap bulamadıkları zaman gidecekleri tek adres..Bimer yoluyla iki yöntem ile şikayetçi olabilirsiniz.İster Alo 150'yi arayıp şikeyetçi olduğunuz konu neyse uzmanlara söyleyebilirsiniz isterseniz bimer'e online başvuru yapma linkinden şikayetinizi yazıp başbakanlığa gönderebilirsiniz. Tercih size kalmış ancak Alo 150"yi  mesai saatleri içerisinde arayabiliyorsunuz yani 8:00 -17:00 arasında arayabilirsiniz.Alo 150'yi aramak ücretli mi ücretsiz mi bilmiyorum ben biraz önce aradım kontürlü hat kullanıyorum hiç bir düşüm gerçekleşmedi ancak bedavam olduğu için ondan mı gitti acaba tereddüt ettiğim için buraya kesin bir şey yazamadım ama büyük ihtimalle ücretsiz.Bimere internet yoluyla online şikayet formu doldurmak için aşağıdaki linke tıklayın ve tc ve e-devlet şifrenizle girin ve çıkan formu doldurara…

Karanfilin faydaları,karanfil neye iyi gelir ?

Karanfilin Yararları Nedir ?
Karanfilin yararlarını açıklamadan önce karanfil hakkında biraz bilgi verelim..Karanfil ilk olarak moluk adalarında keşfedilmiştir.Moluk adasında 10-20 metre yaz kış yeşil kalan bir ağaçtır.Ancak karanfil deyince akla endonezya gelir yani karanfilin anavatanı endonezyadır.Bizim ülkemizde çok kullanılmasada karanfil baharat olarak avrupada yaygın bir şekilde kullanılır özellikle turşu ve reçel yapımında karanfil tatlandırıcı olarak kullanılmaktadır.Dünyada var olan her şey gibi karanfilin de kalitelisi ve kalitesizi vardır yani evinizdeki karanfilin hakiki olup olmadığını anlamak için küçük bir test yapabilirsiniz..Küçük bir leğenini içine su doldurun ve karanfilden bir kaç tanesini içine atın..Eğer attığınız karanfiller suda dikey bir şekilde yüzüyor veya dibe batıyorsa karanfiller kaliteli demektir ancak yatay şekilde yüzüyor ve dibe batmıyorsa adi kalitesiz karanfiller demektir.Şimde gelelim karanfilin faydalarına ;
Ağız kokusunu giderirÇiğnendiğinde ağı…

Buğday yağı cilde nasıl uygulanır,buğda yağı faydaları

Buğday yağı son zamanlarda özellikle bayanlar arasında çok yaygın bir şekilde uygulanır oldu..Artık buğday yağının hücre yenileyici özelliği,selülit,yanık,yara ve cilt problemlerine iyi geldiği hemen hemen herkes tarafından söyleniyor.Ayrıca doğum ve güneş lekeleri için ve saçlarınız içinde kullanabilirsiniz.Doğum ve güneş lekelerini de yok ettiği biliniyor.Doktorlar bu konuda ne diyorlar bilmiyorum ama deneyenler bizzat böyle söylüyor.Şimdi gelelim buğday yağının sakıncasına,belki de buğday yağının tek handikapı özelikle yüz bölgesinde kullandığınızda kıl köklerini beslediği için kıllanmayı artırıcı etkisi olduğunu söylüyorlar.O yüzden yüz bölgesine kullanırken daha dikkatli olmanız ve kıllanmayı artırıcı etkisini görürseniz kullanmayı bırakmak en iyisi..
Buğday yağı cilde uygulanışı

1 çay bardağı buğday yağını bir miktar pamuğun üstüne koyun ve pamukla birlikte vucüdunuzda nereye uygulmak istiyorsanız o bölgeye masaj şeklinde hafif bastırarak uygulayın..Gece yaparsanız daha iyi olu…

Uyumak için okunacak dua,uyku,uyuyabilmek için dua

Uykusuzlik için okunacak dualar
Geceleyin uykusuzluk çekenler,uyuyamayanlar için 2 tane dua paylaşacağım bunlardan bir tanesi günümüzde sevilen sayılan hocalardan cübbeli ahmet hocanın uykusuzluk çekenlere yapmasını ve okumasını önerdiği duadır..Diğeri ise Peygamber efendimizin Ashabından uykusuzluk sorunu yaşayan sahabesine okumasını önerdiği duadır.Öncelikle Peygamber efendimizin sahabeye önerdiği duayı paylaşıyorum..

1 - Zeyd b. Sabit r.a uykusuzluğa tutulmuş ve Peygamberimize bu durumdan bahsetmiş..Peygamber efendimizde ona uykunun gelmesi ve hemen uyamak için “Allahumme ğarati’n-nücûmü ve hedeetil uyûnu, ve ente Hayyün Kayyûmün lâ-te’hüzüke sinetün ve lâ nevmün, yâ Hayyü yâ Kayyûmü ehdi leyli ve enim ayni.” okumasını tavsiye etmiş...
Peygamberimizin ashabından Zeyd b.Sabit R.A öğrettiği duanın manası
Ey Allahim ! Yıldızlar battı, gözler sakinledi, ( ve yumuldu )
Sen hayat sahibi ve daima duran( ve tutan ) sın. Seni ne bir uyuklama tutabilir ne de uyku.
Ey Hayat sahibi, Kayyum ( o…