Münir özkul ne zaman öldü,Münir özkul'un hayatı - Netividi

Münir özkul ne zaman öldü,Münir özkul'un hayatı




münir,münir özkul,mahmut hoca,hababam sınıfı mahmut hoca öldü mü,münir özkul hayatta mı
münir özkul
Münir Özkul  (Mahmut Hoca)

Münir özkul Türk sinemasının dev oyuncusu,yeşilçamda sayısız filme hayat vermiş büyük usta.İlk filmi 1950 yılında "Üçüncü Selim'ın Gözdesi" son filmi ise 1996 yılında çekilen "Ay Işığında Saklıdır" her ne kadar son filminin üzerinden yaklaşık 18 yıl geçmişse de küçük büyük herkesin tanıdığı televizyonda filmlerini izlediğimiz zaman adeta evden birisini izliyormuşuz gibi olduğumuz samimi,sıcak iyi kalpli babacan birisi.Hababam sınıfı ile efsaneleşen münir özkul "Mahmut Hoca" karakterinin hakkını en iyi şekilde veren eşsiz bir sanatçıdır.Kendisi sosyal medyada (twitter,facebook) en çok öldürülen sanatçıdır.Sahte haberlerle "münir özkul öldü", "münir özkul bu sabah hayata gözlerini yumdu" gibi haberleri mütamadiyen çıkmaktadır.Bu haberlerden dolayı "münir özkul hayatta mı",münir özkul öldü mü" soruları google da çok sık aranmaktadır o yüzden Yeşilçamın 88 yaşında ki bu dev isminin şu anki durumu hakkında bilgi vermek istedim.Münir özkul hayattadır.Fakat Münir özkul, 2003 yılında "demans" hastalığına yakalanmıştır bu hastalık beyinde kaynaklanan hasar nedeniyle beynin yaşının gerektirdiği şekilde çalışmamasına neden olmaktadır yani münir özkul 2003 yılından beri hastalığından dolayı evinden dışarı çıkamıyor geçmişe dair bir çok şeyi hatırlayamıyor hatta ölen arkadaşlarının hala hayatta olduğunu sanıyor.Bu yazı 24 Temmuz 2013 tarihinde yazılmıştır ve Münir usta halen yaşamaktadır sosyal medyada ve internette çıkan öldü haberlerine lütfen itibar etmeyiniz ve Münir ustanın sağlığına kavuşması,hayatının geri kalan kısmını huzurlu yaşaması için dua ediniz. 


24 yorum:

  1. Oldumu minir ozkul 2013

    YanıtlaSil
  2. yok kardeşim yaşıyor hala yazımız günceldir

    YanıtlaSil
  3. Allah sağlıklı uzun ömürler versin kendisini bir baba gibi seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Men o aktyoru cox sevirem.Ele agilli, derin, ensklopedik cumleler quraraq danisan birinin aglini itirmesine hele de inana bilmirem (Azerbaycan)

    YanıtlaSil
  5. Geri qalan ömrunu huzur içinde yasasin...( Azeri heyrani)

    YanıtlaSil
  6. @AdsızAmin..Azerbaycana sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Allah sağlıklı ömür nasip etsin.Sizi Seviyoruz.Mahmut hocam

    YanıtlaSil
  8. Sizi seviyoruz Münir bey

    YanıtlaSil
  9. ölmedimi sayın münir bey

    YanıtlaSil
  10. @Adsızölmedi hala yaşıyor mahmut hoca

    YanıtlaSil
  11. Masallah mahmut hocaya.....bugun merak ettim yasiyor olduguna da cok sevindim.allah hayırlı omurler nasip etsin insallah...

    YanıtlaSil
  12. @Adsızyıllar sonra bile hatırlanıyor olması onun büyük bir oyuncu olduğunun göstergesi olsa gerek.

    YanıtlaSil
  13. munir beyi ( mahmut hocayi ) o kadar seviyoruzki kelimelere sigmaz.Ben aslinda olum haberinden korkuyorum. Rabbim sifa versin.

    YanıtlaSil
  14. münir hocam siziçoook seviyoruzzz

    YanıtlaSil
  15. Zaten münir hoca ölse de kalbimizdedir:)

    YanıtlaSil
  16. @Admin
    Ölse de kalbimizdee<3

    YanıtlaSil
  17. Bu insanları anlamıyorum birilerinin hastalığıyla alay edip yalan haberlerle kendilerine malzeme arıyorlar ben yakıstıramıyorum ben münir özkulun filmlerıyle büyüdüm kendisini seviyor ve Rabbimden acıl şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Maalesef bu hastalığın şifası yok, allah çektirmesin. Türkiye'nin gelmiş geçmiş en büyük akstristi, hala büyük bir zevkle seyrediyorum defalarca filmlerini.

    YanıtlaSil
  19. yesil camin cok degerli ismi münir ozkul seni cok seviyoruz

    YanıtlaSil
  20. rabbim uzun omur versin sifa versin münir izkul buyuk usta seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  21. ONU COK SEVIYORUM SAGLIKLI BIR YASAM DILIYORUM

    YanıtlaSil
  22. ALLAH KORUSUN ALLAH UZUN ÖMUR VERSIN ONU COK SEVIYORUM O BIZIM BABAMIZ SAYILIR

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..