Kablosuz ağ isimleri,en komik wireless isimleri - Netividi

Kablosuz ağ isimleri,en komik wireless isimleri




kablosuz ağ isimleri,wireless isimleri,komik isimler wireless
kamik wireless isimleri
Geçenlerde bir yakınımın evine misafir olarak gittim ve internet bağlanmak için bilgisayarımı açtım ve çevredeki şifresiz wireless ağının birine bağlanmak için oturduğum odadan laptopun gördüğü bütün kablosuz ağlara girmeyi denedim.Ve çok komik wireless isimleri gözüme çarptı..Bu aralar moda olmuş herhalde insanlar çok komik kablosuz ağ isimleri koyuyor çoğu argo oluyor ama çok komik oluyor.Misafir olarak bulunduğum binanın altında bir internet kafe vardı ve adam kablosuz modeminin ismini "
parçala behçet" koymuş..Parçala behçet diye görünce hemen evdekilere sordum kim bu behçet diye meğer internet kafenin sahibinin ismiymiş internet kafenin ismi de behçet cafe..O yüzden adam kablosuz ağının ismini de "parçala behçet" koymuş.Çok komik olmuş gerçekten neyse lafı daha fazla uzatmayım küçük bir araştırma yapıp bir video slayt hazırladım...Aşağıdaki video slaytta en komik,gülmekten karnınıza ağrılar sokacak wireless kablosuz modem isimleri var aslında bu isimleri koyanların hepsinin parçala behçet gibi ayrı ayrı hikayesi de var ancak buraya yazsam sayfalar sürer o yüzden hikayeleri yazmıyorum..Ama üç aşağı beş yukarı siz tahmin edersiniz zaten..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..