Htc ekran geçişi sırasında kırmızı çerçeve çıkma sorunu nasıl çözülür ? - Netividi

Htc ekran geçişi sırasında kırmızı çerçeve çıkma sorunu nasıl çözülür ?




htc,htc akıllı telefon,htc kırmızı,htc kırmızı çerçeve
htc kırmızı çerçeve sorunu
Htc Kırmızı Çerçeve Sorununun Çözümü 

Dün teknosadan 2 tane htc desire sv marka akıllı telefon aldım.Eve geldim şarz ettikten sonra kartımı takıp kullanmaya başladım ilk başta sorun yok gibiydi ancak biraz kullandıktan sonra ekran geçişleri sırasında kırmızı bir çerçeve çıkıyor hemen kayboluyor sonra diğer ekrana geçiyor yani mesela menüye gelip ayarlara dokunduğunuzda yaklaşık yarım saniye bir kırmızı çerçeve gözüküyor sonra geçiş gerçekleşiyor küçük bir sorun ancak can sıkıcı bır durumda acaba bozuk mu diye düşünüyorken sorunun nereden kaynaklandığını öğrendim..Eminim bu sorunu yaşayan bir çok kişi vardır..Çünkü muhtemelen htc'nin bütün serilerinde bu sorun çıkıyordur.Kırmızı çerçeve sorunun çözmek için Menü den ayarlar sekmesine tıklayın daha sonra en altta Geliştirici seçenekleri var ona girin..Çıkan ekranda Kullanıcı arayüzü sekmesinin altında Yüksek düzey modu etkin sekmesinin yanındaki yeşil tik işaretini kaldırın artık geçişler sırasında kırmızı çerçeveyi görmeyeceksiniz emin olabilirsiniz..Dün aldığım diğer htc desire sv telefona gelince onu da şarz ettikten sonra telefonu açtım ancak dokunmatiğinde sorun çıktı dokunuyorum ancak ya algılamıyor yada çok sert basınca algılıyor bu htc desire sv lerde bu tür problemler çıkıyormu bilmiyorum ama yarın ilk işim telefonu geri iade edip değiştirmek olacak.


4 yorum:

  1. müdür aynı sorun bende de vardı 2 tane aldım bitanesınde bu sorun çıktı 2 ay sonra neden olduğunu öğrenirsen haber verebilirmisin burdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum dokunmatik sorununu mu diyorsun ?

      Sil
  2. Geliştirici seçeneklerine girip Ekran Güncellemelerini Gösterin yanındaki tik işaretini kaldırırsanız çerçeve olayı geçecektir.

    YanıtlaSil
  3. Şimdi buraya yazacaklarım kimine saçma gelebilir ama isteyen inanır istemeyen inanmaz. Ben oldum olası kurtadam olmayı istemişimdir her gece dua etmişimdir tamam dönüşemiyorum ama dişlerim eskiye göre daha uzun ve daha sivri bir çok şey denedim duyularımı geliştirmeyi ve el ile ayaklarımın üzerinde koşmayı hatta koşmayı denerken zamanla kamburlaştım sessiz ve sakin bir oda da klasik bir müziğin sesini kısarak onu duymaya çalıştım koku almayı geliştirmeye çalıştım ve koşmayı normal iki ayak üzerinde daha hızlı koşmaya çalıştım aklıma kızacağım sinirleneceğim şeyler getirdim sanki herşey bir yana tek önemli olan şey çok daha hızlı koşmakmış gibi denedim bir çok şey değişti ben bunların hepsini denemenizi önermem ama bazıları işe yarıyor hem KURTADAMLAR neden gerçek olmasın ki bunun hastalığı bile var ayrıca insanlar buna yüz yıllardır inanıyor hikayeler yazıyor filmler çekiyor ve efsaneler anlatıyor ben Kurtadamların birinin hayal gücü sonucu ortaya çıktığına inanmıyorum bunca neden var sizce bir gerçeklik payı olamaz mı??

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..