Düşmanı uzaklaştırma duası,istenmeyen kişiyi uzaklaştırma duası - Netividi

Düşmanı uzaklaştırma duası,istenmeyen kişiyi uzaklaştırma duası




uzaklaştırma,uzaklaştırma duası,istenmeyen kişiyi uzaklaştırma,düşman uzaklaştırma
uzaklaştırma duası
Uzaklaştırma Duası

Keşke insanlar bu tür dualara ihtiyaç duymasa ama öyle zamanlar oluyor ki bu tür dualar okuyarak bize zarar veren haz almadığımız kişileri insan yanından uzaklaştırmak istiyor.Sevmediğiniz kişiyi kendinizden uzaklaştırmak,size zarar vermesini engellemek için okunacak iki ayrı dua var.Bu iki dua sevmediğiniz,istemediğiniz insanları sizin yakınınızda olmasını engelliyor.İkisini de sabahları 3 defa okumak gerekiyor.Her ne kadar bu dualar tecrübe edinmiş olsa da siz yine de lütfen deneyimlerinizi bizimle yorum olarak paylaşın.Yani duayı okumadan önce ve okuduktan sonraki değişimi birbirimizle paylaşalım ki aynı sıkıntıyı yaşayan bakşa insanlara da yol göstersin.

Her sabah 3 Defa;
BİSMİLLAHİLLEZİ la yedurru ma'asmihi şeyün fil ardi ve la fissemai ve hüves-semi'ul alim.

Her Sabah 3 Defa;
Tebbet Suresi
Tebbet yedâ eb-i Lehebin ve tebbe mâ agnâ anhü mâlühü ve mâ keseb seyaslâ nâren zâte lehebin vemre'etüh hammale't-el hatab fi cidihâ hablün min mesed.

Dualarından hangisini okumak istiyorsanız okuyun.Dilerseniz ikisinide okuyun dilerseniz yalnızca birini okuyun..




6 yorum:

  1. selamün aleyküm sızden yardım istiyorum benım çevremde yüzüme gülüp arkamdan iş çeviren şahıslar var benim arkamdan fitne dedikodu ediyorlar ve yuvamla oynuyorlar bunları tamamen hayatımdan hatta semtimden göndermek istiyorum benim varlığımı bile unutsunlar benden uzak olsunlar ne okuyabilirim cok rica ediyorum yardımcı olun bana ama nolur sadece dua istiyorum cevabınızı beklıyorum saygılar

    YanıtlaSil
  2. Acil yardımınızı bekliyorum arkadaslar ben escınselim ve bir adam var pesimde bana ıstemedıgım seyleri yaptırıyor surekli artık bıktım canıma tak etti nolur yardım edin bunun için bir dua varmı kendimden tıksınıyorum artık ıgrenıyorum surekli dualarımı okuyor um etkili bır dua varsa Allah rızası için bana da soyle yin.. Selametle kalın iyi geceler

    YanıtlaSil
  3. Valla komsuma okudum.3defa tebbet okudum.kendiliginden allah bisey verdi gitti.kotu ahlakliydi.bir hafta kadar okudum.ama inanarak..

    YanıtlaSil
  4. komsuma okudum demissiniz,isim veererekmi okudunuz ne kadar sure okudunuz.benimde cok gurultulu ve gitmesini istedigim yabanci bi komsum var(yurtdsinda yasiyorum) yorumumu gorupde cvp verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimle içinden o kişiyi geçir oku her sabah iananarak..

      Sil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..