Pes 2014 tanıtım videosu izle,pes 14 piyasaya ne zaman çıkacak - Netividi

Pes 2014 tanıtım videosu izle,pes 14 piyasaya ne zaman çıkacak




pes,pes 14,pes 2014,pes ne zaman çıkacak
pes 14 tanıtım videosu
Benimde çok merakla takip ettiğim pes 2014'ün fragmanı yayınlandı.Pes serisinin yaklaşık 7 senedir hastasıyım ve haftada en az 3 defa oynarım.Pes oynamak çünkü bir bağımlılık yaratıyor insan vucüdunda çoğu insan pes'in eski havasında olmadığını fifanın artık daha iyi olduğunu söylüyor ancak pes bence hala 1 numara geçenlerde fifa oynadım inanın beni fifa 90 lı yıllara götürüyorum sanki ateri oyunu gibi geliyor konaminin yaptığı pes 2014 ün ne zaman çıkacağı açıklanmadı ancak yıllardır takip ettiğim kadarıyla ekim ayının sonuna doğru tüm dünyada aynı anda satışa çıktığını biliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..