Müzik birleştirme programsız,video,mp3 kesme birleştirme online - Netividi

Müzik birleştirme programsız,video,mp3 kesme birleştirme online




mp3 birleştirme,mp3 kesme,video kesme,video dönüştürücü,video birleştirme,online
mp3 kesme birleştirme programsız
Ses Ve Videoları Kesme,Birleştirme Nasıl Yapılır ?

Geçen gün iki tane mp3 müzik dosyasını birleştirmem bazı yerlerini kesmem gerekiyordu ancak bilgisayarda bir türlü yapamadım bu iş için en güzel aslında movie maker ancak onda da mp3 yapılmıyor video formatında olması gerekiyor o yüzden bende bir sürü uğraştım önce mp3 video formatına dönüştürdüm sonra movie maker da kesme birleştirme işlemini yaptım ancak bu çok zahmetli oldu şimdi mp3 müzik birleştirme için yeni bir yöntem buldum saniyeler içinde hiç program indirmeden online olarak mp3 müzik dosyalırın kesme ve birleştirme işlemini yapıp bilgisayarınıza indirebilirsiniz.Gerçekten harika bir site yapmışlar bunun için sitenin ismi cut-mp3 türkçe dil desteği de var siteye fazla anlatmama gerek yok sanırım zaten türkçe ve yapacağınız işlem gayet açık.Aşağıda verdiğim linke girin ve yukarıda Online ses kesicinin sağında mavi başlıklar halinde ses kesici,ses birleştirici,ses dönüştürücü,video kesici,video dönüştürücü,ses kaydedici gibi seçeneklerden kendinize uygun olanı seçin.ve dosya açtan dosyanızın bulunduğu konumu seçin ve işlemi gerçekleştirin işlem bu kadar basit üstteki seçenekleri gördğünüzü gibi sadece ses kesme birleştirme işlemi yapılmıyor video kesme birleştirme işlemini de yapabilirsiniz..Bu siteyi sık kullanımlarınıza ekleyin her zaman lazım olacak bir site gerçekten harika...Türkçe site olduğu için detaylı olarak anlatmadım nasıl yapılacağını herkesin kolayca yapabileceğini düşünüyorum o yüzden yinede yapamazsanız yorum olarak yazarsanız detaylı bir şekilde anlatırım.
Müzik ve Video Kesme Birleştime Sitesi Giriş


9 yorum:

  1. allah razı olsun emeğine sağlık süper bişey çok yardımcı oldun

    YanıtlaSil
  2. @AdsızAllah senden razı olsun kardeşim bu yorumu yazdın ya çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. sevindiğine sevindim :)))

    YanıtlaSil
  4. saol allah razı olsun hep bunu arıyodum.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..