Başbakan istanbul kazlıçeşmede 1 milyon kişiye hitap etti - Netividi

Başbakan istanbul kazlıçeşmede 1 milyon kişiye hitap etti




istanbul 16 haziran kazlıçeşme
Ben böyle bir kalabalık görmedim arkadaş mahşeri kalabalık dedikleri bu olsa gerek en az 1 milyon kişi hep bir ağızdan "Recep Tayyip Erdoğan" diye haykırıyordu bu sesin kaç kilometre öteden işitildiğini merak ediyorum doğrusu.Sonuç olarak gezi parkı eylemleriyle hükümeti yıpratmaya,düşürmeye çalışanlar yine faka bastı ve ak partiye ve erdoğana zarar verecem derken onu daha da güçlü kıldı zira ak partinin en az %50 oyu kemikleşti ve yapılan anketlere göre ak parti bu pazar seçim olsa %50 ile %53 bandına çıktı..Bu chp zihniyeti var oldukça ak parti bundan sonra %60 u vurur benden demesi bu yazımı kaydedin 8 ay sonra yerel seçimlerde ak partinin %60 oy aldığını göreceksiniz.Ben ak partiliyim ancak particilik yapmadan birşey söylemek istiyorum eğer hükümetten memnun değilseniz hükümetin değişmesini istiyorsanız sokaklara çıkın kapı kapı gezin ancak yakarak yıkarak,küfrederek gürültü kirliliği yaparak değil,ak partiye oy verenleri ikna ederek bakın bu hükümet kötü,şunları şunları yaptı erdoğan diktatorleşiyor memleket elden gidiyor gelin şu partiye oy verin diye halkı bilinçlendirin demoktarik olanı olması gerekeni budur.
Kazlıçeşme Helikopterden Görünüş Video



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..