Youtube'da slow motion ağır çekim video nasıl yapılır ? - Netividi

Youtube'da slow motion ağır çekim video nasıl yapılır ?




youtube,slow motion özelliği,ağırlaştırılmış video
youtube slow motion video yapmak
Bugün youtube de yeni bir özellik öğrendim belki uzun zamandır vardır ama ben yeni öğrendim çoğu insanın da bilmediğini biliyorum o yüzden slow motion yani ağır çekim video nasıl yapılır onu göstermek istedim.Özelikle youtube ye koyduğunuz 10 saniye altı videolar için şahane bir şey...Yapımı da oldukça basit aşağıdaki videonun aslı 4 saniye new york times meydanında çekilmiş bir video ancak sekiz kez youtube slow motion kullanarak ağırlaştırılmış..Eğer sizde aşağıdaki video gibi görüntüyü ağırlaştırmak istiyorsanız youtube hesabınıza giriş yapın.Daha sonra sağ üstten video yöneticisinie tıklayın yüklediğiniz bütün videolar alt alta dökülecektir hangi vidoyu ağırlaştırmak istiyorsanız ona düzenle deyin ve hemen yukarıda soldan ikinci sırada olan görüntü iyileştirme sekmesine tıklayın.Daha sonra sağda sabitle yazan yerin hemen solunda bir kaplumbağa işareti var ona tıklayın ve yüzde kaç ağırlaştırmak istiyorsanız ordan seçiminizi yapın ve kaydete tıklayın işlem bu kadar
Örnek Slow Motion Video



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..