Youtube videoları yeni indirme yöntemi programsız indir - Netividi

Youtube videoları yeni indirme yöntemi programsız indir




youtube,youtube programsız,youtube videoları indirme,youtube videoları nasıl indirilir
youtube video indirme programsız
Video sitesi deyince ilk akla gelen şühpesiz youtube..Her ne kadar yasaklasalarda,engelleselerde popüleritesinden hiç bir şey kaybetmedi ve hala dünyada ve türkiyede 1 numaralı video paylaşım sitesi olmaya devam ediyor.Youtube videolarından para kazanıldığınıda düşünecek olursak son zamanlarda insanlar diğer kanallardaki komik,eğlenceli telif hakkı olmayan amatör videoları indirip kendi kanalına yükleme yarışına girdi bu yüzden beğendiği videoları en kolay nasıl indiririm diye düşünüyor ben youtube ile uzun yıllardır uğraşıyorum ancak bu yöntem yeni çıkmış olmalı ki daha yeni haberim oldu aşağıdaki videoda izlediğiniz youtube videosunu küçük bir işlem yaparak istediğiniz formatta bilgisayara nasıl indereceğiniz detaylı bir şekilde gösterilmiştir kısaca anlatmak gerekirse videoyu izlerken gezinti çubuğundaki urlnin başına "ss" yazıp enter'lamak gerekiyor.
Youtube Videolarını Programsız İndirme Video Anlatım



2 yorum:

  1. Ayrıca mp3 olarak da indirmek isterseniz, ss yerine 10 yazmanız yeterli.

    YanıtlaSil
  2. Program olarak bir çok yerde var fakat web olarak benim kullandığım tek yer var, http://youtubevideosearch.net/ bu siteden, youtube araması yapabiliyorum, Youtubedeki videoları izleyebiliyorum ve + olarak youtubeden video indiriyorum hemde direkt olarak. umarım işinize yarar. Hayırlı günler.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..