Karadayı 31.bölüm 13 Mayıs 2013 atv Pazartesi - Netividi

Karadayı 31.bölüm 13 Mayıs 2013 atv Pazartesi




karadayı,karadayı dizisi,karadayı atv,atv,dizi,fragman,bölüm tahmin,özet,yeni bölüm
karadayı 31.bölüm
Karadayı dizisi 13 Mayıs 2013 31.bölüm

Karadayı dizisinde bugün çok etkilendim aslında ben çok daha farklı tahmin etmiştim çok fena yanılttı beni dizinin senaristi.Ben mahir karanın hastanede öleceğini yani öldü süsü verileceğini komiser yasin vasıtasıyla gizli göreve alınacağını düşünüyordum ancak mahir kara ölmedi ve 31.bölüm fragmanına göre mahir iyileşiyor ve feride hakimin mahkemede karşısına çıkıyor.13 mayıs pazartesi akşamı atv de neler olacak fragmandan kestirmek oldukça zor ancak şunları söyleyebiliriz ki artık mahir kabadayı alemine resmen giriş yapacak çünkü fragmanın sonunda tek yol kaldı artık kaçacam diyor bence mahir kaçacak ve alemin tozunu attıracak daha sonra yasinle birlikte olup teşkilat için emniyet için gerçekten çalışacak ama bu söylediklerim kaç bölüm sonra olur nazif karanın kalemini kırar mı feride hakim onu kestiremiyorum ancak nazif kara ölürse dizinin bir yanı eksik kalır hele hele feride hakim tarafından idama mahkum edilir kalemi kırılırsa iyice çıkmaza girer işler o yüzden ben kalemin kırılacağını düşünmüyorum kırılsa bile ancak 1-2 sezon sonra olur ya siz nedersiniz ?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..