Flash disk ve hard diskte klasörlerin kısayol olarak gözükmesi çözümü - Netividi

Flash disk ve hard diskte klasörlerin kısayol olarak gözükmesi çözümü




flash bellek kısayol sorunu
Flash Diskte Kısayol Oluşturan Virüsten Kurtulma

Bugün bilgisayarıma format atmaya karar verdim bu yüzden bilgisayarımın içindeki bütün bilgileri flash diskime attım ve formatı başladım..Formatı attıktan sonra flsah diskten bilgilerimi yeniden bilgisayarıma aktarmak istediğimde flash diskin içine girdiğimde bütün dosyalarımın kısayola dönüştüğünü gördüm kafayı yiyordum yaklaşık 2 saat felan uğraştım ki neyse ki sonunda dosyaları kurtardım.Benim bu durumumu yaşayan bir çok insan vardır diye düşünüyorum o yüzden bu altın bilgiyi sizinle paylaşmak istedim.Flash disk veya harici hard disk'te virüsten dolayı dosyaları kısayola dönüşenler için dosyaları kurtarmanın yolu aşağıda anlatılmıştır.

Flash Disk Ve Harici Hard Diskte klasörleri kısayoldan geri normale çevirmek için

1 - Başlat - Çalıştır'a gelin ve Cmd yazıp Enter'a basın.
2 - Daha Sonra Siyah bir komut sayfası açılacak bilgisayarımdan flask diskiniz yada harici hard diskinizin hangi harfte olduğuna bakın..( Diyelim ki G olsun ) G: yazıp enter'a tıklayın sizinki başka harfse ona göre "G"yi kendinize göre uyarlayın.
3 -Son olarak G:>Attrib -a -s -r -h /S /D yazın ve enter'a basın işlem bu kadar artık klasörlerineze rahatlıkla girebilirsiniz.

Not : Bu işlemi yapmadan önce flsah disk yada harici hard diskinizi virüs taraması yaparsanız daha kesin sonuç alırsınız..


5 yorum:

  1. yaptım düzeldi çok teşekkür ederim bu virüsten mi kaynaklanır veya tekrar bu sorun olur mu ki?

    YanıtlaSil
  2. BENDE AYNI BU ŞEKİLDE YAPTIM OLDU. ÇOK TŞKRLER

    YanıtlaSil
  3. Neyin hangi harfte olduğuna bakıcaz onu anlamadım

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. neden olmadı nasıl bir hata aldınız ?

      Sil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..