En komik 50 resim,gülme krizine sokan,paylaşım rekoru kıran resimler - Netividi

En komik 50 resim,gülme krizine sokan,paylaşım rekoru kıran resimler




komik,komik resim,komik resimler,en komik resimler,en komik resim,gülme krizi sokan resimler,facebook resimleri
en komik facebook resimleri
Facebookta Paylaşım Rekoru Kıran Komik Resimler

Sosyal medyada paylaşım rekoru kıran en iyi,en komik,insanı gülme krizine sokan 50 resmi bir araya topladım ve bir video slayt yaptım umarım sizinde hoşunuza gider gerçi hoşunuza gideceğine eminim çünkü bunlar en popüler komik resimler 3'er saniye arayla resimler değişiyor...Ben burdaki 50 resmin 50 sinede çok güldüm gerçekten güzel yapmışlar ancak kaçıncı resim bilemiyorum bi yerde "7-8 sakallı adam adres ver gelelim "diyor o çok güzel olmuş birde en baştaki birinci resim messinin piyona çalışı pisti boşaltalım demesi çok komik olmuş..Video Slaytı facebookta paylaşmak için sağdaki mavi facebook panelinde beğen demeniz yeterli.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..